2015年3月9日 星期一

婦女節

一年一度的三八婦女節又來了 , 
每逢呢一日我都會放假一天 , 
因為婦女節嘛 , 想起來真係有少許傷感 , 
每年的乜節物節傳媒都會提下 , 
唯獨是婦女節 ...... 就隻字不提0既 .
好彩相公都記得婦女節 , 
早一日話婦女節唔好煮飯到外面吃 .
婦女節剛好遇上星期日 , 
怕人多搵食近近地到客家好棧吃 .
食完飯輕輕鬆鬆散步回家  
飯店裡超多人 , 環境很嘈 , 
趕快落單吃完速速離開 .

我們叫了二人套餐 
先來兩客雞燉翅羣湯 , 味道濃郁唔錯 .
 黃魚膠海味什菜煲
這味餸食材有蝦干 , 黃魚膠 , 菇類和粉絲
還有很多種蔬菜 , 本來啱哂我 , 
可惜所有菜煮得太耐了 , 
黃琴琴稔蓆蓆 , 令人食慾大打節扣 .
 清蒸多寶魚幾新鮮味道一般 
 東江雙丸豆腐煲
雙丸係豬肉丸幾爽口
魚丸很多細小幼骨 , 麻麻 .
其他食材有滑滑豆腐 , 
菇類和黃琴琴稔稔蓆蓆的蔬菜 , 
整煲食物除了豬肉丸有味外 , 其他都淡而無味 .
當我把一小匙杏仁露放近嘴邊 , 
就立刻聞到一股怪怪的氣味 , 
輕嘗一口甜味適中 , 
但氣味怪得很少吃為佳 , 放棄 ! 
芝麻糊相公吃過味道不錯 . 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 相公如果唔識做的話 , 嘿嘿我會罷煮多兩餐囉 kakaka

      刪除
  2. "婦"字好歧視女性, 拆開是"女+帚", 即是手持掃把掃地。應該改字形啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔" 婦 " 字有呢解讀0既 , 你對這名稱有咩高建呢 ?

      刪除
  3. 回覆
    1. 套餐份量幾足 , 水準就麻麻地0既 .

      刪除
  4. ak:
    ~其實, 我都無留意係婦女節!!
    ~不過, 係一個好好籍口出街食!!
    ~條清蒸多寶魚---幾正, 我最喜歡食魚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      傳媒都冇講 , 我諗好多人都唔知 lu .
      妳說得對呀 , 有藉口做少啲工夫都總算回報喇 , 哈哈 !
      幾味餸最好食都係條魚咋 .

      刪除
  5. 稔蓆蓆的蔬菜我也不太喜歡
    咁係咪杏仁露變壞咗?有冇叫佢換過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢煮啲菜差過我好多呀 , 哈哈 !
      你說得對呀 , 可能真係變壞了 , 我冇叫佢換因為咪又係嗰煲 .

      刪除