2015年3月19日 星期四

抵食下午茶

                                                續 : 黃花風鈴木盛放

我和相公到南昌公園欣賞完花草樹木  , 
便轉去石屎森林的旺角行下 , 
不經不覺行到晚上六點多鐘 , 
腳也攰了搵地方抖抖吃晚飯 , 
行過星 x 餐廳門口 , 
熱情的侍應員正在游說行過的人 , 
喔 , 六點幾鐘還有下午茶 , 價錢也便宜 , 
即管入去試試  , 內部是舊式餐廳 .
鐵板豬扒伴紅飯 , 羅宋湯及餐茶
鐵板雞扒伴紅飯 , 羅宋湯及餐茶 
食物一般勝在價錢平又熱辣辣 .
每客 $ 49 冇加一服務費 
下午茶時間到晚上六點半 , 實屬少見 . 

 羅宋湯和杏仁霜
 豬扒醃得味道不錯稍硬 , 
紅飯裡混有粟米粒 , 紅羅白粒和炒蛋好味 ,
飯下面還有些椰菜 .
 雞扒很入味幾稔滑 , 紅飯食材跟上面一樣 . 

18 則留言:

  1. 下午茶時間到晚上六點半 , 我可以當晚餐喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 食完覺得好飽 , 返到屋企都冇再食嘢 , 我地都當晚餐了 ,

      刪除
  2. 呢個係下午茶? 似晚飯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我都覺得佢似晚餐 , 份量都幾足的 .

      刪除
  3. 下午茶? 咁佢lunch係咪好大份架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係下午茶餐嚟0架 , 我未試過佢0既lunch , 所以唔知有幾大份 , 但我諗份量應該都好大嘞 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~唔錯呀!! 碗湯仲好多料, 又係鐵版餐, 依一個價錢, 真係好抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      湯除什菜外還有少量牛肉粒仔添0架 , 佢用鐵板上好似晚餐 , 所以更加覺得好抵 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係喇 , 現在有些茶餐都要加一 , 呢間竟然咁平又用鐵板上 , 而且食到下午六點半鐘 , 真係好抵 .

      刪除
  6. 好大份的下午茶, 食完唔使食晚飯.

    回覆刪除