2015年3月8日 星期日

飲茶

祝各位三八婦女節快樂 !


我覺得最佳消磨時間節目就是飲茶 , 
每次都要花時間等位 , 入座後又要等點心送來 , 
而且每次大致上都係食嗰幾樣點心 , 有點兒膩了 ,
但相公就很享受這種娛樂 , 算吧等就等囉 ! 



 炸兩腸粉 
 釀茄子
 馬拉糕
 珍珠雞
上素餃

12 則留言:

  1. 三八, ak可以奉旨做無飯主婦啦! 在美國我未聽過有人話要慶祝三八婦女節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知我莫約妳啊 ! 我真係藉著 三八婦女節又放假一天囉 kakaka
      其實香港對這節日都係不重視0架 , 所有報章和傳媒隻字不提的 , 可能沒有什麼商業價值喇 .

      刪除
  2. 係邊間飲茶呀?個馬拉糕好正咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了樣子幾好外味道也不錯 , 這裡是彩逸皇宮酒樓 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哦 , 如果人多一齊去飲茶可以試多幾樣點心我都鍾意0既 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 對呀 , 我又可以放假一天囉 kakaka

      刪除
  5. 炸兩腸粉得8件, 太少喇, 比我唔夠食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得太少了 , 為有自我安慰少食多滋味囉 .

      刪除
  6. kakakaka...我都係食來食去果幾樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 冇法喇人少唔叫得咁多款 , 但真係食到好悶0架 .

      刪除