2024年8月21日 星期三

又 " 鵝鹵宫 "

第二次到元朗 " 鵝鹵宫 " 吃晚飯 , 
我和相公覺得這裡的四喜拼盤很啱口味 , 
況且星期一至四某信用咭可享有九折優惠
( 相公都用這款咭 ) 
雖然市況清淡 , 但這裡入座率都算唔錯 , 
大概七至八成左右 .
四喜拼盤 $ 240 
四款食物都保侍上次的水準 , 
但我偏愛吃熱乎乎的炸蝦棗鮮甜美味 .
椒鹽九肚魚 $ 88 
我和相公都愛吃椒鹽九肚魚 , 但很多食肆都欠奉 , 
上次也曾點過這款魚 , 
但侍應回復買唔到九肚魚 , 
今次姑且嘗試再點 , 竟然有 ! 
喔 ..... 賣相唔錯喎 , 
炸得金黃唔乾魚肉滑又脆口 , 酒上七味粉辣辣的 , 
很久沒有吃到啱我們要求的炸九肚魚 , 
通常都炸得微脆衹有滑的口感 .
沙茶牛肉粿條 $ 108 
份量幾多 , 味道唔錯又夠熱加分 . 
牛肉有口感腍滑 .
杏汁花膠豬肺湯 $ 58 一位 
濃稠杏汁湯飲用時感到真是用杏仁磨汁 , 
濃湯裡混有杏仁微碎 , 
花膠二件 , 瘦肉粒 , 
豬肺樣子洗得乾淨 , 味道一般 .
咸菜 $ 23  茶位 $ 18
 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 好啱我們口味 , 可能我們要求並不高 .

      刪除
  2. 我同你一樣,食潮洲嘢都係最鐘意個拼盤 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地諗住每樣少少試下 , 分開單獨叫份量太多了.

      刪除
  3. 看來沙茶牛肉粿條都幾好送飯...
    相信都值回票價!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙茶牛肉好好味 , 棵條粉混埋一齊好好味 , 都幾值的 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 這湯真係唔錯 , 濃郁的湯配埋花膠更加濃 , 況且豬肺要花大量時間清洗 , 磨杏仁又花時間 , 價錢又唔貴 .

      刪除