2024年8月24日 星期六

再" 潮潮居 " 飲茶

午餐不知吃什麼 , 
近近地又去屋苑商場的 " 潮潮居 " 飲茶 , 
主要這裡沒有分什麼午茶或下午茶 , 
點心無論大 , 中 , 小點都是 $ 26 
茶位 $ 13 所以容易搵位 . 
蜆芥配炸鯪魚球
熱辣辣唔腥 , 蜆芥好腥沒有試食 .
沙嗲金錢肚
唔夠腍味道唔錯 
瑤柱珍珠雞我和相公都愛吃 , 
饀料衹有瑤柱和少量肉碎和咸蛋黃 , 
我們偏愛它不會濕蓆蓆 , 糯米飯都乾爽好味 .
蟹籽蒸燒賣 
饀料的蝦好鮮甜 .
香茜牛肉腸粉
牛肉裡混了馬蹄和香茜味道配得剛好 ,
粉皮好滑 .
 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 這間食品都算啱我們口味 , 又不用等位 .

      刪除
  2. 我住近唐人街都好少去飲茶,但返到香港就成日去飲茶,而且我妹妹最鍾意飲茶,見親佢都會去飲茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 外國地方大食肆冇香港咁集中 , 我有些朋友每次返香港都係食.食.食的 , 因為周圍總有食肆在附近嘛 .

      刪除
    2. 我咪就係咁囉,返到香港住係家姐度,佢又唔煮飯,日日出街食,食肥咗,返到嚟都減唔番,慘慘

      刪除
    3. 香港周圍食肆多好方便 , 疫情過後我都幾鍾意到外面食嘢 , 所以肥了 !

      刪除