2024年8月9日 星期五

日式自助火鍋 " 牛一 "

大部份商場設有大型電視 , 
每當有大型盛事都有轉播 , 
近來巴黎奧運會比賽進行得如火如荼 , 
今次到屯門市廣場剛好進行乒乓球比賽 , 
大眾一齊睇比賽氣氛好好 , 
大人看比賽小朋友入去吹氣樂園玩個痛快 .
睇完比賽我們找地方吃晚餐, 
相公看見他的至愛火鍋放題 , 好吧就讓他吃過痛快 . 
這商場甚多日式火鍋放題 , 如 " 牛陣 "  , " 牛一" 還有好幾間 , 
今次我們揀" 牛一 " 印象中我們幾年前曾幫襯 , 
但忘記是否啱食 . 門外價錢牌分六種價錢 , 
每種價錢長者都有優惠  
N 1豚鳥三品$ 168  
N2嚴選牛五品$ 188 
N3 特上牛六品 $ 248 
N 4 牛八品 $ 288 
以上四種衹可享用 100 分鐘
 另外兩種可享用120 分鐘
 1 .澳洲和牛小排 + 海鮮 $ 408 
2.日本A 5 鹿兒島黑毛和牛 + 海鮮 
一場入到來食埋海鮮較合化算 , 
當我們看 QR CODE 菜單 , 牛肉四款
海鮮四款 , 蝦 , 墨魚滑 , 廣島蠔和帆立貝 . 
怪不得我們附近幾枱客都沒有海鮮衹吃肉類 . 
我對肉類興趣不大每款都食一片 , 
覺得最好味又滑衹有澳洲和牛 , 所以再食多兩片 .
姬松茸雞湯底 , 
墨魚滑用膠袋預先包裝相信係食品商制造,  
蝦都幾新鮮 , 帆立貝 , 廣島蠔 . 
肉唔多啱我 , 熟食物炸脆奶( 微甜可以 )  
炸魚皮 , 炸雞塊嘛嘛 , 另外攞幾粒丸( 冇味 )  南瓜和冬瓜 , 
澳洲和牛唔錯再叫兩碟 , 再叫帆立貝和蝦 , 
冇咩啱食攞少許牛肉碎炒飯 , 
咖哩牛肉 ( 汁多食材少唔辣但稍鹹 ) 
墨魚燒 , 餃子扁扁好少饀冇味 , 
芋條 , 鮮菇和勝瓜 , 
蔬菜種類唔多 , 衹攞少許忘記影下來 .

沒有雪糕衹有乳酪雪糕自助機 .
汽水同樣沒有罐裝衹有自助機 , 
可能自助式許多人唔多識操作倒瀉地上 , 行起來黐立立 . 
熟食柜
場內沒有雪柜 , 紙包飲品唔凍嘛嘛 .
今次好似有少少伏 .
 

10 則留言:

  1. 我都冇食自助餐好耐,因為食得太亂,腸胃受不了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係有這種問題 , 為有每樣食少許 .

      刪除
  2. 火鍋樣樣叫啲加埋會頗貴,任食有預算啲但預咗食物冇咁好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人少在家火鍋食材種類唔多, 每樣肉買一盒加埋就食剩好多 , 所以到外面食 , 食材預咗冇咁好 .

      刪除
  3. 每次去食火窩放題,我剩係食週邊啲嘢都飽晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相公都同你差不多 , 我對肉興趣不大所以才食其他熟食 .

      刪除
  4. 其實放題,都食唔到幾多嘢已經飽了!😋

    回覆刪除
  5. 肉類和海鮮都有,唔錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀算唔錯了 ! 我地諗住每樣有啲 , 在家做火鍋買食材唔可能有咁多款式 .

      刪除