2024年8月28日 星期三

老黃瓜素湯

立秋已過一段日子 , 理應日間炎熱晚上會稍涼 , 
但天氣反常得很 , 日夜仍好熱 , 
由其我家住新界 , 街道上可遮陰地方較少 , 
在街上行走感到太陽把皮膚曬得很刺熱 .
所以不想周圍行 , 
衹到街市看看 , 買點餸菜便回家 .
蒸水蛋 
排骨豆腐煮甜椒 
天氣熱胃口麻麻 , 加少許微辣的七味粉增添食慾
老黃瓜素湯 
紅蘿蔔 , 腰果 , 赤小豆 , 炒扁豆 , 蜜棗 , 果皮等 .
 

8 則留言:

  1. 我哋呢邊今日又熱番啲,下午有廿幾度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港現在都係34度以上 , 妳地才廿幾度 , 好羨慕啊 !

      刪除
  2. 暑假都就來放完但仲係好暑 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在夏天愈來愈熱而且時間比以前更長 , 所以最好行下商場嘆下冷氣好過在大街上行走 .

      刪除
  3. 我都係鍾意煲肉湯多過素湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉湯好味得多 , 但香港夏天超熱所以清清地飲素湯 .

      刪除
  4. 老黃瓜素湯好飲呀,我間中都會煲素湯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意這素湯甜甜地易入口 .

      刪除