2024年8月25日 星期日

紅酒炆牛尾

偶然想起很久前在洋酒專門店買了一樽紅酒 , 
擺放已一段時間了 , 今天特意買些雪牛尾用紅酒炆 .

冬菇瑤柱炆節瓜 
紅酒炆牛尾
放一大個蒜頭和大半碗紅酒一齊炆 , 
炆腍才放少許醬油和鹽 ,
炆過程中散發出陣陣肉味 , 食味唔錯但全沒有紅酒味 .
灼菜心苗
第一次買烏拉圭牛尾 , 不知要炆幾耐才腍 , 
反正都係要花時間炆 , 
索性買兩包 , 總共腍了兩個小時才腍 .



 

10 則留言:

  1. 炆嘢對我嚟講好複習,我情願買外賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆嘢真係幾花時間 , 外賣超方便 , 所以我久不久都情願食外賣或外食 .

      刪除
    2. 好彩係我住近唐人街,至可以方便買外賣,如果唔係想食就一定要自己煮

      刪除
    3. 住近唐人街真不錯喎 , 食和買嘢方便之餘又可以結交唐人朋友 .

      刪除
  2. 我好少食牛,但呢個我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對牛肉都係麻麻 , 不過相公鍾意食 , 所以久不久都會煮 .

      刪除
  3. 紅酒炆牛尾你都能煮,相信你的廚藝有番咁上下...讚~~
    原來佳XX都有牛尾賣?!!要整都相當方便喎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 我衹是盡量炆腍 .
      這些牛尾在百記超市買的 , 烹調都好方便 !

      刪除