2014年9月1日 星期一

有骨羊髀扒 VS 鵪鶉湯

羊肉羶味愛吃的人就覺得香 , 
相公就是愛吃而我就非常麻麻 , 
相公每次看見羊肉就眼望望 , 
今日又被他發現了紐西蘭羊肉 , 算吧買包試試 . 
包裝正面寫住紐西蘭羊肉 , 但後面就寫 " 有骨羊髀扒 "
既然是扒就煎吧 ! 

 羊扒洗淨隔去水份 , 
簡簡單單衹用現成的 lemon pepper 醃三小時 , 
用易潔鑊下少許油煎 , 煎起來都幾羶( 可能我唔愛吃 ) 
羊扒幾厚中間有一大嚿骨 , 
擔心唔熟煎的時間長少少 , 肉質嚡了 .
 鵪鶉淮山杞子蓮子紅棗湯
 清炒白菜 

14 則留言:

  1. 羊肉通常要用好多香料醃
    或者薄切蔥爆果隻無咁鞋

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 下次我都會買薄些羊扒試試 , 而且把香料加碼辟味 .

      刪除
  2. 今餐我like, 有菜有肉, 仲有靚湯 :)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我諗妳說得對呀 , 咁厚又有骨煎真係唔掂 .

      刪除
  4.  ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚¸.❀•*¨⌒✿
     ┃┗┛ appy♡⌒天天開心萬事得º°
     ┃┏┓┃ ¨*•⊹♡
     ┗┛┗┛  ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚*°•♩。♪.♬。♫*
    •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚愉快星期二*♦。゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 開開心心就到星期四了 , 仲有幾天便是吃喝玩樂的好日子 ( 中秋節 )

      刪除
  5. Happy ak:
    ~我喜歡食羊肉架!! 香港啲羊肉唔太貴!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      妳喜愛羊肉真好食神 , 我相公話羊肉好香又補身的 , 冬天來臨妳便可以食羊肉進補了 .
      國產羊肉暫時未見供應 , 衹有雪羊肉價錢唔太貴的 .

      刪除
  6. 我懶, 未試過用鵪鶉來煲湯, 只會用雞來煲淮山杞子蓮子紅棗湯..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一啲都唔懶喇 , 用雞煲咪仲花時間 , 我用雪鵪鶉預早買定放冰箱咪仲簡單 .

      刪除