2014年12月14日 星期日

寒冷

連續幾天冷冷的 , 總覺得坐在家中特別凍 , 
到外面周圍行好得多 , 疲了就求其找間食店吃午飯 .

 烤豬串骨拼雞髀菇肉燥飯
除了上面的食材外 ,
還有半隻滷水蛋和少許白菜 , 雖然份量很多 , 
可能天氣凍胃口大開 , 熱辣辣送來特別好滋味 . 
豬軟骨酸辣上海湯麵
同樣都係好滋味 , 但我較愛吃熱呼呼的酸辣麵 .

8 則留言:

  1. 我都喜歡食酸辣麵, 銅鑼灣近女人街地鐵站(向西行的紅色小巴站)附近有間上海舖的素餃子和素酸辣麵好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 開胃又好味 .
      銅鑼灣我很久沒有去了 , 希望稍遲會去逛逛 , 謝謝妳提供美味食肆給我 .

      刪除
  2. 我都係呢...天冷冷總覺得特別凍...疲了就求其吃飽回家呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又好凍 , 又可以做無飯主婦了. 哈哈 !

      刪除
  3. ak:
    ~香港無heat. 寒冷天氣下, 要煮飯, 要掂水, 都唔容易!!
    ~碗豬軟骨酸辣上海湯麵, 真係好岩冬天食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      寒天做家務掂水真是凍到入心 , 所以餸菜都盡量簡單或出外食 .
      酸辣麵吃完特別覺得暖 , 又好味 .

      刪除