2014年12月30日 星期二

強差人意的麵館

看完 " 圓方 " 商場裡的雪景模型和火車模型展覽 , 
已差不多黃昏 6 點鐘 , 係時候覓食了 , 
我和相公選擇到 " 夏麵館 " 吃晚餐 , 
早幾年我久不久都會幫襯這間連鎖食物館 , 
曾分別吃過唔同地區的分店 , 
覺得他們的食物水準參差不齊 , 
呢兩年都沒有去吃過晚餐 , 
" 圓方 " 商場裡也有 " 夏麵館 " 
心諗可能這間會好些吧 ! 
但好失望 . 

侍應員把手上的食物隨手放在我們的枱上 ,  
口中說 : 韭菜鱔糊兩面黃 ,
喔 ...... 我有冇睇錯呀 , 
這碟食物好像比人撩撥過的樣子 , 很倒胃啊 ! 
我跟侍應員說 : 這碟麵是否曾送到其他枱的嗎 ? 
他說 : 剛從廚房攞嚟0架 , 
如果你覺得難看 , 我攞入去幫你問下廚房喇 .
( 唔駛問廚房都知答案囉 .)
唉 ..... 我諗廚房都衹會隨手撥返好少少便算交差 ,
算了吧 , 我們衹好吃另外一面 ,  ,
深色的醬油把整碟食物混成深啡色 , 
食物微暖 , 鱔條稔席席全沒有鱔味 ,
吃第一口麵條覺得很脆 , 好像炸得好透徹 , 
但吃多兩口開始覺得麵條吸哂碟裡的汁變得好油膩 . 
送來衹是微暖扁扁的小籠包 , 
皮稍厚包著細細粒冇乜肉味的肉丸 , 裡面全沒有肉汁 , 
我從未吃過沒有肉汁的小籠包 , 今回真是大開眼界 . 
 唉 ... 心諗前面兩款食物咁差勁 , 
呢款蘿白絲酥餅 , 唔好有期望了 , 
喔 ... 熱辣辣啊 ! 
外皮很酥脆 , 裡面的蘿白絲很燙嘴又好味 . 
 酸辣湯雲吞唔夠酸又唔夠辣 , 
還有最差係唔夠熱 , 裡面的肉丸都係冇乜肉味的 . 
 津白羊肉湯水餃都係唔夠熱 , 
羊肉饀沒有羶味 , 吃完唔夠 10 分鐘已開始感到口渴 , 
本來想叫甜品 , 但看到幾款食物都麻麻 , 都係唔好冒險了 . 

24 則留言:

  1. 沒有好廚師, 食物館等倒閉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 其實佢食物水準唔好 , 很影響香港美食天堂美譽添0架 .

      刪除
  2. 夏麵館本是很好的店,不過D侍應嘅態度,真的嚇怕人

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 , 侍應員態度好多都係咁 , 現在出外食嘢好講運氣 , 隨時貼錢買氣受 .

      刪除
  3. 我仲以為你食食吓先影相....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 你都睇到喇幾咁難睇吖 , 好似攪過哂好核凸 .

      刪除
  4. 一般都喺哩間分店管理出問題,
    大家樂都喺每間都有分别,參差好大(>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間真係好麻麻 , 我也曾吃荃灣嗰間的高力豆沙炸唔熟的 " 差 "
      現在好多間連鎖店無論服務和食物都係良莠不齊 , 分分鐘貼錢買氣受 .

      刪除
  5. 碟野真係好離譜,一於入黑名單

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直好似食過哂咁樣 , 嚇人 .
      真係要把他入黑名單 , 永不幫襯 .

      刪除
  6. 所以服務態度都好唔掂,blacklist夏麵館

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 兩樣都唔掂一於入黑名單永不幫襯 .

      刪除
  7. Happy ak:
    ~下!! 咁都得架!! 有時, 有依啲服務階層, 都好影響食鋪!! 食埋啖氣, 真係唔angry 就假啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      唉 ..當時我真係好唔高興但又唔咁跟他爭執 , 因為我們的食物還未嚟齊 , 我好怕佢整蠱我 .

      刪除
  8. 祝新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 大家咁話 .
      祝你事事如意 !

      刪除
  9. 回覆
    1. 謝謝你呀 ! 祝你新年快樂 ! 身體健康 !

      刪除
  10. 好友*・゚開心萬事得.❉•新年快樂❉
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡¸„ø¤º°¨❤
    ┃┗┛ APPY•*¨⌒2Ѽ15╮¸.•*¨❀
    ┃┏┓┃ ∴✿¸.•*¨`*•ƸӜƷ¸.•*¨ʚïɞ
    ┗┛┗┛ *゚*°•。。•:。⊹*。.•:。♧♣♧
    新一年開始*.齊齊♥*¨•。.一切順利啦°•❣ღ
    \(◕ヮ◕)/一世快樂*.•享受一切美好♦。*
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 ! 祝大家笑口常開 ! 日日好食神 .

      刪除