2014年12月18日 星期四

迎聖誕 ( 一 )

上週末跳舞老師聯同幾位師姐到某屋村表演 , 
我和相公也去捧老師場 , 
看表演的大都是年紀稍長老人家 , 
節目表演有太極 ,  跳舞和唱歌 , 
歌曲都是耳熟能詳的歌 , 還有粵曲和粵劇 . 
給我最深印象是粵劇表演者 ,
 竟是兩位年紀大概十二至十三歲的小朋友 ,
套大戲做了差不多二十多分鐘 , 
除了記歌詞還要記做手 , 
他們倆年紀細細對粵劇咁有興趣好難得 !  





 表演完還有義工把福袋逐一送到老人家手中 ,  
他們衹要坐在座位上不用前去領取 .

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝妳大家咁話 .
      妳們外國聖誕有咩活動呢 ?

      刪除
    2. 可能我住在小市鎮, 不像香港的商場和社區那麼多聖誕佈置和活動, 不過我的街坊們已在自己的前院設置聖誕飾物並在屋前掛上燈泡以添聖誕節氣氛。我囡囡每年都例牌在客廳的一角擺棵聖誕樹, 入黑後亮燈三小時, 約擺一個月左右。我以前在Y.blog也曾發佈過千橡鎮的聖誕節網誌, 或者明天我在家附近影幾張相貼出來再與眾分享吧!

      刪除
    3. 去年我都有看過妳的聖誕佈置 , 好有節日氣氛 , 期待看妳的聖誕網誌 , 我覺得家裡擺放聖誕樹立刻變得溫馨又好有聖誕氣氛 .

      刪除
  2. 粵曲和粵劇迎聖誕太特別了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都覺得幾特別

      刪除
    2. 以前聖誕節的節目好似唔關年長者事 , 舉辦單位來個反傳統用中式慶祝 , 哈哈都幾有心思 .

      刪除
  3. 最欣賞老人家不用排隊, 福袋送到他們手中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 這樣安排可以減少長者們排隊之苦 , 而且免生意外 ,

      刪除
  4. 粵曲和粵劇真係需要薪火相傳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 但這門藝術要花長時間訓練唔係咁普及 , 少些耐性都難 , 所以這兩位小朋友真令我佩服 .

      刪除