2014年12月24日 星期三

朗豪坊的聖誕

很久沒有到旺角溜逛 , 
街上的遊人明顯比早幾個月前更多 , 
遊人來去匆匆 , 
可憐我的鞋跟被不同的人仕踏著好幾次 , 
好彩我的鞋是高筒的 , 如果是普通的鞋 , 
就要不停地再重新穿上可真麻煩 . 
到旺角通常都會到朗豪坊看看聖誕佈置 , 
今年又係寒冷的動物做主題 , 沒有新意 . 








 大白熊好可憐 , 很多大小遊人都騎或瞓在牠身上 , 
我諗不用多久牠將會變成大灰熊了 米小可06.gif

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 大家咁話 , 祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝妳 ! 祝妳聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝 ! 大家咁話 , 祝你事事如意 !

      刪除
  4. 今天我都在旺角.... 祝 妳 聖誕快樂, 新年愉快 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 .... 咁啱0既 , 祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !

      刪除
  5. 你去咗中環置地廣場未呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀 , 昨晚平安夜我去咗尖沙咀 , 熱鬧得好嚇人啊 !

      刪除
    2. 今天是美國的Boxing Day了, 時間過得好快 ! 祝你和相公天天都幸福快樂。

      刪除
    3. 現在時間過得超快 , 有時我會諗是否地球轉快咗0架 , 哈哈 ....
      謝謝妳的祝福 , 祝願妳事事如意 ! 身體健康 !

      刪除
  6. 祝妳聖誕快樂 ! 新年進步 !

    回覆刪除
  7. 我都好似有大半年無出過旺角:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡太熱鬧我都好少逛這區 .
      聖誕快樂 !

      刪除