2014年12月9日 星期二

聖誕同樂日

聖誕節還有三個星期才到 , 
但元朗區已率先前日星期天舉辦聖誕同樂日 , 
時間下午2至5:25分 , 地點是元朗劇院大道 , 
大道沒有汽車駛入 , 大小朋友都放心各處走動 . 
場內設有不同類型的攤位 , 
南亞手繪 , 植物藝術坊 , 遊戲和表演節目 ,
樂隊表演 , 舞蹈 , 少數族裔民族舞 , 
街舞 , 兒童合唱團 , 合唱團 ,
結他表演 , 雜耍和龍獅舞表演 , 
我較遲才到達場地没有位坐 , 站得太久很累 , 
未到完場已離開 . 







 元朗劇院裡也有節目表演 



 兒童合唱聖誕歌 



16 則留言:

  1. ak, 好羨慕你在港生活多姿采, 我也提前祝你聖誕快樂!
    突然可掛念加拿大Joyce, 願她生活愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei :
      我很羨慕妳的環境清靜風景怡人 , 國泰民安 , 如果把兩地長處混而為一 , 那多好啊 !
      謝謝妳的祝福 , 我也祝妳和家人聖誕快樂 !
      Joyce 很久沒有網誌分享 , 我也很掛念她啊 !

      刪除
    2. 順告: 年尾了, 小心門戶, 有人按門鈴勿立即開門, 提防有賊乘機入屋打劫。
      我一個住在珀麗灣的朋友要求到訪的親友先在樓下致電通知才上樓按門鈴, 非常聰明。

      刪除
    3. 對對對 ! 謝謝妳提醒我 , 冬防要緊 , 我會多加留意 , 謝謝 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈唔衹商場現在連劇院也多攪作 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀幾好睇0架 , 可惜我遲沒有位坐 , 企到腳倦 .

      刪除
  4. 聖誕新年農曆新年一齊來,大把節目啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 從聖誕節開始氣氛真係唔錯 , 而且天氣涼涼地可以周圍逛 .

      刪除
  5. 好啦!好啦!市面總算有番的好氣氛啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 節日氣氛漸濃了 , 祝願大家開開心心過聖誕 !

      刪除
  6. 真喺幾開心
    節目都好豐富,
    小孩子一定玩得盡興O(∩_∩)O

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友梗係盡興喇 , 大部份攤位遊戲都係啱佢地玩0既 .
      看見他們滿面童真地玩 , 我都睇得幾開心的 <*^.^*> 

      刪除
  7. Happy ak:
    ~香港啲社區活動, 都幾豐富!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我以前在市區住沒有咁多公開活動的 , 可能新界生活冇市區咁多姿多彩 , 所以好多機構特別舉辦多些活動給區內市民參與 .

      刪除