2014年12月2日 星期二

酸梅麵醬蒸黃立倉

曾看過 blog 友網誌分享用酸梅麵豉蒸黃立倉 , 
但忘記是那位 blog 友了 , 謝謝你 ! 
以往我衹知用豉汁蒸 , 家中有現成酸梅麵豉醬 , 
我也試用這種醬料 , 味道配合得不錯 , 
往後又多個選擇了 .



 焯生菜
素雞番茄

12 則留言:

  1. 加酸梅醬應該都幾好味
    見人地蒸烏頭都有用酸梅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾好味0架 .
      喔有用嚟蒸烏頭 ? 搵日我又試下先 .

      刪除
  2. 只要唔怕酸, 酸梅麵豉醬好好用, 可以蒸排骨, 炆芋頭鴨好好味架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵我最鍾意食酸梅麵豉醬蒸排骨 , 諗起都好想食 .

      刪除
  3. 各位好友º•*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚
    ♡寒冷天氣又到呢•又下雨♦•*¨齊齊保重喎
    大家都多穿厚衣保暖*⊹帶雨傘啊•*¨°¨ƸӜƷ
    º°¨⌒✿╮¸„øѼ・゚⌒✿╮。•*´❀。•*´。❉•✿。・゚゚ʚïɞ

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日真係好凍啊 ! 大家都要加衣了 .

      刪除
  4. 我用自製梅醬蒸過,真係幾好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 原來我係睇妳的分享的 , 真係好味呀 , 謝謝妳 !

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係 ! 咁就唔好客氣 , 起筷喇 , 好味好味 .

      刪除
  6. 我都喜歡酸梅麵鼓味道架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意用來蒸排骨 , 惹味又送得飯 .

      刪除