2014年12月20日 星期六

潮宴半席

小時候總是聽到大人們說冬大過年 , 
當時不明所以 , 衹是看見他們團團轉在廚房裡煮餸 , 
現在節日大部份人都到外面吃 , 
相公一家人都係同樣唔想煮 , 又唔想正日搵食麻煩 , 
所以每次做節都會提早 , 除了定位容易價錢也相宜點 , 
今次冬至我們選擇到元朗廣場的潮樓 , 吃半圍潮宴 , 
有些餸菜味道不錯 , 份量也很足夠 . 

 淮杞螺頭燉雞
湯味濃郁較肥膩 .
 上湯波士頓龍蝦伊麵
我冇食但看見他們吃得津津味 , 
相信龍蝦幾鮮味 , 相公話肉質幾爽口 . 
 百花吉列蝦
我都係冇食 , 相公話口感麻麻 , 唔爽口 .
 翠綠玉蘭蝦仁蚌片
味道一般 , 如果介蘭炒耐少少較好味 . 
 清蒸游水海青班
魚仔細細肉質一般
 蠔皇原隻鮑魚扣花菇
生菜墊底 , 鮑魚炆得剛好有鮮味 ,
有口感之餘又不用花太多牙力 .
 潮式飄香雞 
樣子麻麻冇飄香 , 味道一般 .
 海參金瑤扒菜苗
菜苗是白菜仔 , 
海參切得很幼細吃不到它的味道 ,
瑤柱過稔沒有味 .
 臘味糯米飯
我本想預留空間吃包包 , 
但看見糯米飯樣子唔錯 , 都嘗了少許 , 
所有食材切得細細的唔肥膩 ,
糯米飯爽爽地唔太硬 , 
味道唔錯但覺得好似混了普通白米一齊煮 .
 紫薯桃包
我期待的包包 , 饀是紫色蕃薯蓉 , 
顏色幾靚没有香味 ,
我都是較愛吃舊式的蓮蓉饀 . 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 你說得對呀 , 湯味濃濃幾啱冬天補身 .

      刪除
  2. 簡簡單單或者歡樂精彩都快樂過週末❤冬至❤聖誕節喔
    \(*⌒ヮ◕)/齊齊Happy☆.。゚♦。開心萬得事¤*¨❉•°⊹✾*・*
    時刻°•❣窩心錫錫❉幸福抱抱♥。享受人生\(◕ε⌒* )/
    ╔═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╗¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█•°♬。・゚♫¸.•*¨✿
    ❀█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_•*•♪開心停不了ღ♩¤✿
    ╚═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╝¸„ø¤º°¨ʚïɞ
    •*¨♩❉•。⊹*♬。´*•。♪⊹¤。´♫•*¨❉。・゚゚・。。゚♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日快樂 ! 好快就聖誕節來臨 , 預祝大家齊 happy 過節 .

      刪除
  3. 祝妳和家人
    冬至團圓O(∩_∩)O
    聖誕節快樂\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你 , 祝願大家開開心心度佳節 ( ̄▽ ̄)~■□~( ̄▽ ̄) 

      刪除
  4. 我家沒有甚麼習慣,總之有得食我就食啦。

    回覆刪除