2014年12月7日 星期日

築地拉麵

屋苑商場新食肆陸續開業 , 
有幾間已吃過了 , 還有築地日本拉麵專門店 , 
咖喱店和米線陣未吃過 , 今次試築地拉麵 .

內部裝飾很簡樸 , 木椅太硬欠舒適 ,
喔 .. 店裡有一通路往隔離太興 , 原來是同一集團的 , 
我們叫了兩碗拉麵 , 日式叉燒拉麵和豚肉角拉麵 , 
拉麵可選擇配綠茶或汽水 ,
湯底是濃濃的豬骨湯 , 味道稍鹹 , 
拉麵韌韌地 , 兩款肉幾好味 , 
但蛋的黃未全熟 , 我們吃唔慣 , 
太興不用另收加一服務費 , 
既然拉麵店相連著太興 , 照理都不用加一 , 
但這裡是要加一的 , 怪不得隔離太興較多食客 . 
  日式叉燒拉麵 
 豚肉角拉麵 

14 則留言:

  1. 依家好多食肆都喺同一集團,
    米線陣喺大家樂集團
    流心蛋都幾好味架
    食唔慣無所為喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來米線陣都係大家樂0架 , 唔怪得之佢開咗係佢隔離 lu .
      流心蛋嗰黃係幾靚但我地好少食呢種煮法 .

      刪除
  2. 太興都好貴,我食過一碟生炒排骨飯$75。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 真係幾貴不過冇加一都好 d .
      佢衹係茶餐廳 , 生炒骨飯要咁貴 , 真係好吃 ???

      刪除
  3. 我都唔喜歡食流心蛋...不過神公好喜歡食

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔喜歡食 , 好彩神公好喜歡食 , 佢可以食埋妳嗰份 .

      刪除
  4. 流心蛋好多人覺得咁先正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣子真係幾靚 , 如果喜愛就好開心了 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 湯係好濃味稍鹹 , 因為我平時煮餸落好少鹽 , 食唔慣 .

      刪除
  6. happy ak:
    ~拉麵, 望落去都幾大碗. 我食拉麵, 連湯都飲埋!! 你有無飲埋啲湯?

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      碗麵份量算大的 , 湯稍鹹我唔太適應 , 衹試嘗了兩口 .

      刪除