2013年10月17日 星期四

又嚟無飯主婦

又做無飯主婦 , 上次去客家好棧吃晚飯 , 
今次係 " 客家好廚 " 
我和相公眼闊肚窄 , 叫了五和菜套餐 , 
餸菜有 : 粉葛豬骨老火湯 
東江鹽焗雞半隻
豆卜豆角豆醬石頭魚腩
清蒸黃立倉
魷筒仔蒸肉餅 
每樣餸份量也不少 , 我們連飯都沒有吃 , 
很努力也未能把餸菜消滅 , 
食剩一些雞和差不多成碟魷筒仔蒸肉餅打包回家 . 



 東江鹽焗雞和粉葛湯渣 , 
粉葛湯材料都幾豐富 , 
有眉豆 , 赤小豆 , 玉竹 , 豬骨和粉葛 ,
湯味很濃郁 , 粉葛好粉好好味 . 


 一大煲湯 , 飲剩很多 .


 豆卜豆角豆醬石頭魚腩 


清蒸黃立倉 


魷筒仔蒸肉餅



飯後送紅豆沙和花生麥米粥 , 好飽啊 !



28 則留言:

  1. 唔好夾硬食,食唔晒拎返屋企,又可煮了樣.

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 係呀係呀 , 明天我又可以諗少味餸 lu .

      刪除
  2. 真係好多. 冇可能食得晒喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 餸菜份量唔少的 , 我諗四個人就剛剛好 .

      刪除
  3. 哈哈! 兩隻「為食貓」眼闊卻肚窄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 我地兩個為食貓已經好努力0架 , 但都食剩好多餸 .

      刪除
  4. ak:
    ~兩個人食五個餸, 點食得落!! 真係要打包先得!! 咁你之後個日, 咪可以煮少一個餸, 就開得飯!!
    ~你五個餸, 都叫得好好, 好野味,好好送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      妳真係叻叻估中我跟住個日慳番煮一個餸 , 所以好開心 !
      呢幾款餸送飯唔錯的 .

      刪除
  5. 哈哈,早知call我嚟幫口嘛!

    回覆刪除
  6. 打包回家咁下餐又有送食, 唔駛煮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 你真叻叻嘞 , 第二餐我可慳番好多0架 .

      刪除
  7. 老火湯之中最鍾意係粉葛湯好鮮甜.
    兩個人真係好豐富, 4人食差唔多喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係好鍾意飲這款湯 , 我連粉葛都食埋 .
      這份餐真係四個人都夠食的 .

      刪除
  8. 請抽空去看我的「唉! 莫非「自助搬家」的相片要上載? 」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我看過妳的網誌了 .
      哎呀乜真係0架 , 大、件、事 , 今回唔知點處置了 .

      刪除
    2. 「Paste+連結」的相片會跟Y.Blog關閉而消失? 是真是假, 等它關閉後便知曉。
      ak, 我已感到累了! 我等因Y.Blog關閉而消失後再補上, 暫時要透透氣。
      Blog友澳門Michael備份後「輕鬆搬家」到Xuite, 再轉到Blogspot. 你去探探他吧!
      http://macaumichaelfong.blogspot.com

      刪除
    3. 我同樣感到身心疲累 , 現階段我都是歎慢板做得幾多就幾多了 , 其他就等時間來引證 .
      我去看過他的網誌 , 那間聖堂好靚保養得好好 .

      刪除
  9. 剛才又收到"秋之風景寫真站"加以解釋為何相片會消失, 他說:「因為你 copy 的只是 "寫網頁的 html 程式碼" , 而不是相片本身 , 在你 paste 過去的 只是一堆你唔識睇的 符號 + 數字 + 文字 , 內裡記載著你寫的文字 板面篇排 圖片存取位置 "從那裡找出來show出來比你見到" , 所以你 copy 的時候 , 相片是存在 yahoo 內 , paste 後 相片也是存在 yahoo 內 , 並未有改變 . 不只是你 , 還有少部份人都是這樣 , 他們都開始一一修改 , 還有2個月時間 , 只要在 yahoo 關閉前做好就得 , 這樣會比較少麻煩.」

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 ...原來係咁0既 , 咦時間仲有成兩個月 , 或者可以趕得切喎 , 大家加油啊 !

      刪除
  10. 回覆
    1. 這份餐真係幾豐富 , 四個人都夠食的 , 我地眼濶肚窄 , 剩咗一大碟蒸肉餅擺回家食 .

      刪除