2013年10月22日 星期二

茶餐廳

我和相公愈來愈鍾意到茶餐廳食飯 , 
每次送來的食物總是熱騰騰 , 
特別覺得好味道 , 今日我們又到大伙頭吃晚飯 , 
這裡就嚟變成我地的飯堂了 .



中西湯各一 


海皇豆腐煲


梅菜蒸豬肉

22 則留言:

  1. Hello ak, 三更半夜啦! 仲未去搵周公? 保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi , wei-wei 哈哈我地除了係為食貓之外 , 還是夜貓子嚟0架 , 每晚起碼成點幾鐘才跟周公傾偈 , kakaka 我地係貓一族 .

      刪除
  2. 咦! 今餐清清淡淡都唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我都幾鍾意食那碟梅菜蒸豬肉好送得飯 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢間算唔錯的 , 哈哈 , 所以就快變成我地的飯堂了 .

      刪除
  4. ak:
    ~茶餐廳, 啲小食都不錯!!
    ~我都喜歡食熱騰騰嘅食物, 有時啲restaurant 唔夠人手, 有啲食物擺到凍咗先送上檯, 我唔鐘意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      我覺得送來食物熱騰騰 , 無論賣相或味道都好似特別正 .
      除了人手唔夠放涼才送到外 , 可能restaurant面積通常大過茶餐廳 , 送菜員攞住食物行咁遠 , 行得嚟都凍了 .

      刪除
  5. 梅菜蒸豬肉好耐有煮過添. 搵日整

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀 , 你都整吖 , 如果用埋甜梅菜就更加美味 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 幾好味0架 , 由其是梅菜蒸豬肉好送得飯 , 我諗美國都有梅菜賣卦 , 你都買嚟試蒸豬肉吖 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 現在好多茶餐廳的食物都幾多元化 , 又熱辣辣好味 , 反觀酒樓水準好多都參差不齊 .

      刪除
  8. 可惜我呢度無[茶餐廳],有時,細間食肆仲好過大間酒樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 原來妳嗰處唔興 , 溫哥華烈治文區都好多茶餐廳 , 食物都幾好添0架 .
      我諗酒樓地方大餸菜送去人客嗰處要行一段路 , 所以凍咗冇咁好食 lu .

      刪除
  9. 我超愛去茶餐廳,尤其是嘆個杯奶茶

    回覆刪除