2013年10月29日 星期二

又煲仔飯

相公很喜愛吃煲仔飯 , 可惜我不懂怎樣煮 , 
屋企附近暫時也找不到像樣的煲仔飯 , 
衹好在茶樓吃吧 ! 






用鐵煲煮雞飯好油膩唔啱口味 .



清淡晚餐 : 豆腐番茄三文魚骨湯 ,
茄子肉片 , 菇菇西蘭花 . 




15 則留言:

  1. 回覆
    1. 真0既 , 但我唔識落幾個水 , 因為平時用電飯煲有落水線跟住 , 而且幾時收火同焗幾耐我都唔識所以覺得好難煮 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 天氣凍食煲仔飯覺得特別香 .

      刪除
  3. 煲仔飯好好味又方便, 冬天都煮多d呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣涼煲仔飯無得彈 , 如果自己識煲更加 " 正 "

      刪除
  4. 回覆
    1. 好味香噴噴 , 可惜呢區仲未搵到真正用瓦罉煲的煲仔飯 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~我覺男士很喜歡食煲仔飯, 一有少少涼, 就話想食!! 哈哈~~
    ~其實, 你個dinner無煲仔飯, 但啲湯嘅顏色煲得好靚, 我令願飲多啲湯水!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      係呀係呀 , 我都覺得多數男士好鍾意食煲仔飯 , 還有打邊爐和牛腩0架 , 同我地女士口味好唔同 , 我都係情願飲湯同埋食蔬菜 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 味道唔錯但較油膩 , 你都可以試下用電飯煮有餸飯 , 雖然冇咁香但都好好味 , 現在冬天保溫又簡單 .

      刪除
  7. 我都喺最愛茶樓的煲仔飯啊!

    回覆刪除