2013年10月31日 星期四

至愛pizza

一年有多沒有到 Pizza Hut 食嘢 , 對上一次是他剛開業 , 
食物唔多啱口味 , 今次諗住隔咗咁耐可能有改善 , 
所以再去試試 , 果然他的食物已改善不少 .


二人套餐 : 忌廉雞湯 



意式雞皇意粉 


海陸精選pizza 食材有 : 
牛肉粒 , 粟米粒 , 磨菇 , 蟹柳 , 
少量魷魚鬚和焗脆沙樂美腸 , 用千島汁好好味 . 


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 近年來好似較走向普通餐廳路線 , 多咗款式 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都幾鍾意食意粉屋 , 但我住呢區暫時未見有意粉屋 , 希望將來佢地會嚟我呢區開業就好了

      刪除
  3. 我都好耐冇去pizza hut食嘢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈佢開業至今我都係第二次幫襯 .

      刪除
  4. pizza hut 是我的至愛, 我愛吃它的清新素食pizza, 如果意粉我則愛到意粉屋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 清新素食我都好想試下 , 不過相公鍾意有些肉 , 我一個人又食唔哂 , 希望第日佢有散賣 , 我就可以試下 .
      意粉屋我都幾鍾意食 , 但我呢區係冇0既 , 而且附近都唔多覺有的 .

      刪除
  5. Pizza hut 的水準,有d店真係好飄忽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 呢間初初開業 , 嗰啲意粉唔係幾好食 , 我諗連鎖店通常都會有呢類情況 .

      刪除
  6. ak, 我在懷舊堂主的"海安咖啡"有以下留言: 「今年12月我在港, 到時約齊網友在海安飲杯茶食個飽, 然後行街街去影相, 人人自費好了, 吃得開心又自在。」
    懷舊堂主--http://kfwong2013.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去搵過 " 海安咖啡 " 但找不到 < 今年12月我在港 > 妳是否講自己呢 , 如果係到時就可以見面 , 齊齊食包包了 .

      刪除
  7. 秋之風景寫真站之 "魘域鬼手" 值得睇睇.
    http://chowchowphoto.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼斧神工的怪石好得意 , 不過呢處行山都幾危險喎 , 少點氣力都行唔到 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀 , 佢的pizza 愈來愈縮水 , 我記得呢種 size 以前好似係下午茶餐的 , 哈哈現在下午茶餐都唔知變成點 , 可能仲得意 .

      刪除
  9. ak:
    ~香港啲pizza hut, 比較多款式.
    ~有時, 有啲食店,我都會比多一次機會, 如果再唔好食,都唔會再去!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      我覺得香港 pizza hut現在愈來愈走普通餐廳路線 , 可能好多人嫌pizza 多芝士唔太接受 .
      哈哈我都係諗住比多次機會佢 , 又係比自己多次機會試真啲 , 如果唔再試就少一個選擇了 .

      刪除
  10. pizza hut, 我都好鐘意去食...

    回覆刪除
  11. 我在堂主的 "老人山" 留言: 「堂主一呼百應去行老人山, wei-wei 定必追隨大隊一起行!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, < 老人山 > 我仲以為講笑 , 原來真係有呢個山0既 .
      我剛去看過這篇網誌了 , 風景真係好靚 , 我由其覺得第三幅相中的大石夾著紅色好靚 .

      刪除