2013年10月3日 星期四

國慶六十四周年文藝晚會

國慶前夕我和相公到元朗劇院演藝廳 , 
看國慶文藝晚會 , 
節目中的雜技表演很精彩 . 




司儀 : 今晚節目分兩部份 , 
先演出的是 : 
中國安徽省梅花雜技藝術團 .
節目有 : 單手頂、蹬技、雙人技巧、中國魔術
  呼拉圈、柔術轉毯、球技、劍技、集體造型 . 







腳上轉動本是軟軟的毛巾 , 
表演者使勁地把它轉動起來 , 變成像梗紙一樣 . 








從一個呼拉圈開始 , 繼而增加成幾個呼拉圈一齊扭動 . 


她把所有呼拉圈一揚 , 變成靚靚的圖案 . 



玩完圖案 , 
再把所有呼拉圈往身上一揚 , 又開始扭動起來 .  


這個環節十分精彩 , 贏得觀眾們大力鼓掌 , 











 哎唷 ! 毛巾掉下來失手添 . 


增加難度 , 頭擱在緣色支架上 , 四肢同時轉動毛巾 . 


劍放在口中 , 底層放皮球 , 再把玻璃杯逐隻加上去 .



另外表演汽球放劍上 , 再放玻璃瓶 , 
最後用尖銳東西把汽球刺穿 . 
我諗他的意思是汽球內衹有空氣 , 
並沒有任何東西穩固著汽球 . 




節目第二部份 , 
請來黑妹和三位 " 巨聲幫 " 唱歌 . 


黑妹首先唱一曲 " 勇敢的中國人 " 
把整晚氣氛提昇起來 . 










                                                              

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 雜技真係好精彩由其小女孩好像沒有骨一樣 , 身體能夠扭來扭去 , 好嚇人 .

      刪除
  2. 嘩! 精彩過睇電視啊! 開心呀!!!

    回覆刪除
  3. ak, 首先多謝你讓我們來分享"國慶六十四周年文藝晚會"。
    我要給表演者1000個讚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣 , 有嘢睇大家一齊分享 !
      由其那位小女孩更加令我大讚 , 但回心諗她在大家面前有咁出息的表現 , 背地裡相信她吃過不少苦頭了 .

      刪除
    2. You are right 背地裡相信她吃過不少苦頭!

      刪除
  4. 昨日聽網友講: Y.Blog為Blog客「輕鬆搬家」到WeShare.hk, 而我看過它的首頁, 覺得幾好, 便立即申請個地盆, 再請Y.Blog代搬家。再回到新地盆才知它用英文運作。我寫咗一篇網誌, 但總找不到上載相片的地方。還有要是它的網客才可入Blog. 我覺得blogspot好用D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 , 咁這個平台對我來說 , 都係麻麻喎 , 反正現在我們都已開始對blogspot的功能有少許認識 , 暫時用住呢度先 , 慢慢再決定吧 !

      刪除
  5. ak:
    ~你專登買ticket 去睇??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我是跟成班跳舞同學買ticket去睇的 , 所以特別開心 .

      刪除
  6. 昨日我去WeShare網站, 見它的首頁幾好, 便立即申請了個地盆, 請雅虎為我「輕鬆搬家」到那裏。我返回新地盆才知它是英文運作的。可用中文寫網誌, 不過我寫完之後想放張相片上去, 找來找去都找不到上載相片怎樣運作。還有, 新地盆只准它的會員進入, 不是它的會員就見不到我的網誌了。我唯有當它是貨倉, 儲存我的舊網誌吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 妳請亞虎幫妳搬去 , 咁是否以後不能再搬嚟blogspot呢 ?
      我現在都未決定把yahoo 的舊嘢搬定唔搬 , 因為睇見有些 yahoo blog 友搬嘢係幾麻煩的 , 妳有冇識 blog 友已搬來呢度呢 ? 是否舊blog 和相片都搬齊呢 ? 而且麻煩嗎 ?

      刪除
    2. Sorry 我睇漏你 lee 段回覆。我睇過"皇魯吉孖媽"由yahooblog搬去blogger的網誌, 但我厭煩, 所以決定不依她的方法搬。她的網址:--
      http://gutgutmama.blogspot.com/2013/09/blog-post_9.html

      刪除
    3. 我已去看過了 , 嘻嘻我都覺得幾複雜 , 算吧 ! 我們就在這裡住下去喇 .

      刪除