2013年10月5日 星期六

演唱會

國慶當日我和相公到屯門大會堂演奏廳聽唱歌 , 
今次表演者有 12位 , 大都演唱些耳熟能詳的舊歌 .  
最攪笑是有位藝人扮江南大叔 , 
唱江南style 大跳其騎馬舞 ,
引得觀眾起哄 . 



























                                                             

34 則留言:

  1. 嘩! 你和相公日日都有好節目啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 咁啱遇上國慶才有咁多節目咋 , 平時我地都係無事搵事做0既 .

      刪除
    2. 我都响blogspot重新開始啦!因為舊雅虎blog有太多嘢,費事搬,唯有重新開始囉!

      刪除
    3. Hi , Joyce 終於來了 ! 我都係搬得幾多就幾多咋 , 但都搬到我頭都暈 " 慘 "

      刪除
    4. Joyce Li = 加拿大Joyce 嗎?
      我這幾天都忙着用「copy+paste+連結」的方法把喜歡的舊網誌搬過來。
      祝大家忙得開心。

      刪除
    5. 係呀!係呀!我响呢度開新blog址,用番真名,舊雅虎blog咁多嘢,我費事搬,過去的已過去,索性由頭開始,我仲未攪清楚d功能,所以我個blogspot未有嘢睇,過一两日啦!今次去完美國新奧爾良和七天西加勒比郵輪假期,影咗好多相,想同大家分享。

      刪除
    6. kakaka wei-wei , 我呢幾日都係努力搬blog 呀 ! 頭都暈 !

      刪除
    7. Joyce , 原來妳還未正式開張 , 唔怪得之我昨晚去探妳冇嘢睇喇 , 我等緊睇妳的美國旅遊呀 ! 加 油 ! 加 油 ! kakaka

      刪除
    8. 唔記得講俾大家知,我的新blog址:http://easyfat8.blogspot.ca
      我已經開始寫我今次的[旅行記],有相睇。我無搬家,費事啦!我係重新開始寫。
      我之前响Weshare.com開咗account,就叫雅虎blog[輕鬆搬家],所以,而家我個雅虎blogC咗啦,開唔到。Weshare blog 好亂,我都係决定响blogspot落户。

      刪除
    9. 有埋地址就更好了 , 稍後去探妳吖 !
      本來我都想把亞虎搬去Weshare blog , 但妳話好亂 , 我都睇下先了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 我地元朗區平時都有好多節目的 , 呢幾日國慶更加多到不得了 , 有幾個街頭嘉年華我都沒有參與了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. kakaka 佢真係跳得好似0架 , 引到現場觀眾好開心唱埋一份 , 好攪笑 !

      刪除
    2. 佢把聲少少沙沙地唱起歌來很似大叔0架 , 跳舞都好似 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 元朗區和自己屋苑呢排都好多國慶節目 , 有很多街頭表演或嘉年華會 , 我都沒有參加 , 因為太多唔去得咁多 , 太攰了 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 呢首歌和舞步實在太攪笑 , 觀眾好投入 .

      刪除
  6. 你搬了這裡...我來探你啦..

    回覆刪除
  7. ak, 請到我的「知少少扮代表」教我怎樣把搬來的網誌分年份好嗎?

    回覆刪除
  8. 扮江南大叔的做型好似, 好搞鬼.

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 佢扮得好似 , 舞姿很神似連把聲都好似的 , 超攪笑0架 .

      刪除
  9. ak, 再請到我的「知少少扮代表」教我怎樣把"標籤"顯示在網頁好嗎? 我己在網誌上加了標籤啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀 .
      我剛去看過妳網誌內的標籤 , 我諗妳的做法唔同我的 .

      刪除
    2. 感激萬分, 我跟你的指示, 標籤便顯示在網頁了。

      刪除
    3. 唔好客氣喇 , 見到妳開心我就開心了 !

      刪除