2013年10月24日 星期四

喜尚嘉喜讌會廳飲茶

很久沒有到元朗飲茶 , 我們又到喜尚嘉喜 , 
因為相公鍾意食這裡的瑤柱蒸雞飯 , 
今次叫了點心拼盆 , 麻蓉包和瑤柱冬菇蒸雞飯 ,
點心跟以前差不多 , 但雞飯就差了很多 , 
以前是完粒瑤柱放在飯面上蒸 , 
賣相比較靚 .  







20 則留言:

  1. ak對點心拼盆 情有獨鍾喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 因為我地兩個人真係叫咁多個正常份量點心一定食唔哂 , 嘻嘻 , 拼盆每樣有一個就最啱我地嘞 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 都幾好食0架 , 我唔食蝦呢度6款剛好有三個冇蝦 , 我地唔駛爭食 .

      刪除
  3. 撐枱腳點心雜拼最方便!
    瑤柱貴將貨就價!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最啱人少少 , 每樣有一件試到啱第二次嚟就可以叫正常份量嚟食 .
      係喎好有道理 .

      刪除
  4. 點心拼盆好似好好味呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都算唔錯的 , 我相公話蝦餃最好食 .

      刪除
  5. 好耐無探妳!
    啲點心好靚,
    不果,酒樓個名仲正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你來探我 , 我都少咗遊 blog , 事關呢排大家為搬網誌都忙到不得了 , 希望大家盡快搬哂網誌過來 . 到時回復以前一樣就好了 .
      點心都算唔錯 , 嘻嘻我都覺得佢個名好得意 , 很好意頭 .

      刪除
  6. 點心拼盆好正咁.
    煲仔飯好大煲, 味道不好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 拼盆每樣有一件 , 可以食過睇下邊款啱口味 , 下次嚟就可以叫正常份量嚟食 .
      煲飯味道唔錯0既 , 嘻嘻 , 衹係覺得佢賣相冇以前咁靚 , 同埋瑤柱散開可能是較平的貨品 .

      刪除
  7. ak:
    ~間restaurant個名, 改得好特別, 但容易記!!
    ~點心有點心拼盆, 咁就岩晒你哋兩個, 唔洗下下叫一籠!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      哈哈元朗區很多食肆名稱都較怪怪 , 我諗可能多國內遊客到此區行 , 為了迎合佢地 , 所以改名較為國內化 .
      點心拼盆真係非常啱我地人少又為食 , 每樣有一件 , 試過下次才見一籠 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 賣相吸引 , 而且鹹甜都有唔錯的 .

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈哈我係蠢人一個求其有味飯就鍾意食 , 因為我主要係食飯 .

      刪除