2013年10月1日 星期二

聯歡晚會

週末我和相公參加勁歌熱舞聯歡晚會 , 
去年我自己參加過這晚會覺得好好玩 , 
所以今次相公也跟我一齊去玩番一晚 , 
當晚同樣都在元朗紅爵御宴酒樓 , 
場面很熱鬧除勁歌熱舞外還有其他舞蹈 . 
















12 則留言:

  1. 回覆
    1. 你形容得好貼切 , 祝願中國永遠 " 歌舞昇平 " 飲杯 !

      刪除
  2. 有得睇又有得食,唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲可以出去跳舞 , 我地成圍人都識添0架 , 有講有笑好開心 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻人地跳得咁好 , 我地唔好意思打擾佢地嘛 .

      刪除
  4. ak, 梁生&梁太那篇探訪裝飾餅工場的相片好靚。
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.com/2012/10/gostilna-lectar.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去睇過好啱我睇呀 , 謝謝妳好介紹 .

      刪除
  5. 有無同相公去顯下身手^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 冇呀 , 人地跳得咁好 , 我地點敢打擾佢地吖 .

      刪除