2013年10月13日 星期日

無飯主婦抖一抖

自從亞虎宣佈將要終止平台 , 
連日來搬網誌到這裡 , 
唉 ... 辛苦過返工 , 
好悶啊 ! 
無飯主婦要停一停 , 暫且放下搬網誌工作 , 
抖一抖周圍逛下 , 近近地到元朗 , 
最近發覺這區多咗藥房開業 ,
可能迎合國內自由行較鍾意到藥房購物 , 
今日又看見新藥房開張 , 滿地都是放花炮的彩色紙碎 , 
舖位細細花牌超多 , 粗略估計起碼有30個之多 , 
擺到過對面馬路的行人道上 , 
鮮花好香啊 ! 



今日是週末周街都係人 , 相公想到大X華飲茶 , 
諗住愈晏愈多人 , 急忙前去茶樓 , 
大概中午12 :15 分 , 已成排人正在等位 , 咪有排等 ?
算吧 , 又到街上胡亂左騰右騰搵地方食嘢 , 
行到肚仔打鼓 , 見到 " 雲貴軒 " 好似較少人等 , 
就呢間 , 真好彩不消10 分鐘就入座 , 
相公食紅燒豬軟骨肉燥飯套餐 , 好好味 . 




我食菜肉雲吞鮮茄湯上海麵套餐 , 
很多鮮茄和粟米粒 , 麵煮得幾爽口 , 
菜肉雲吞三隻味道一般 . 
吃飽飽又周 hea , 
香港天氣愈來愈反常 , 現在已進入農曆九月 , 
但日間天氣仍然熱得像盛夏 , 
太陽非常猛 , 曬到冇心機行 , 歸家去 !
晚上再出外吃晚飯 . 


很久沒有幫襯 , 看到這介紹都不錯 , 
叫魚加一文就有半隻雞 , 
再叫兩客竹笙魚湯翅 ,  


喔 ... 竹笙魚湯翅同上圖差咁遠0既 . 


飲咗大部份魚湯 , 
湯裡有竹笙和少量像翅頭食材 . 


蔥油欖角蒸翡翠魚 , 
我諗係淡水魚 , 肉質麻麻冇乜魚味 . 


兩個白飯 , 飯粒粒蒸到企起來 , 好可愛 ! 


加一文多半隻客家清燉雞 , 配菜是紅棗和當歸 , 
濃濃的當歸味 , 唔啱我口味 . 




42 則留言:

  1. 咁搬法真係好辛苦,所以我唔搬喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔妳唔搬 , 咁妳會否申請備分嗎 ? 因為今早我收到亞虎通知 , 叫我要備份如果唔係就太遲了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哎呀 , 你是亞虎幫忙搬都咁耐 , 我諗程序一定係好繁複嘞 .

      刪除
  3. 近10日我由早到晚都對住部電腦將旅遊和喜歡的Y.Blog搬來blobspot, 剛剛搬完了! 不過我要再檢查一次睇吓有冇漏咗未做連結。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜妳搬完網誌了 , 我仲有排才搬完 , 我諗住搬哂都會重新檢查有冇漏除連結 .
      妳今日有冇收到亞虎通知話要快些申請備份呢 ? 我現在都未決定申唔申請備份 , 妳打算怎樣呢 ?

      刪除
    2. 我在9月中已申請備份, 24小時後即收到通知備份完成, 我便立即下載到電惱。我的備份共有9條link. 其中一條内含: 網誌, 相片, index, 這些都看得一清二楚, 不過其餘的全是怪字! 另外8條link全是亂次序的相片, 應該是相簿的相片吧!

      刪除
    3. 我只揀咗90多篇搬到blogspot. 其餘的放棄擺上Blog囉! 那90幾篇我只要內容, 冇搬留言。

      刪除
    4. 咁妳是否衹做備份 , 跟住擺哂入自己電腦 , 唔再申請搬家嗎 ?

      刪除
    5. 說來話長: A.「打開雅虎給我的備份, 內含9條link, 我續條續條click "download", 全部自動儲存到我電腦的download folder. 全部做妥, 我一一打開來看, 8條link是不跟次序的相片, 只得一條link內有6個file, 1. article(跟日期排列的網誌)、2. images(相片又是不跟次序)、3. index(網誌名稱列表) 、還有三個file, 打開之後全是怪字 」 B.「 聽網友講到"weshare.hk"開個台好方便, 而且雅虎負責搬。我立即開戶和申請"輕鬆搬家", 然後重返"weshare.hk"發佈了篇短網誌, 唉! 只得網誌標題出現在大頭相下面, 要click入去才出現全篇文字! 我試過多次都無法換上我自己的大頭相, 所以我立刻click雅虎通知拒絕分享到"weshare.hk」C. 「知道雅虎可同時代搬兩個家, 於是我又去申請搬到xuite, click入去辦申請, 嘩! 條文多多, 睇到我頭暈腦脹, 頂唔順, 立即關機」。
      見你copy得咁爽, 於是我就copy咗90幾篇囉! ak, 全賴有你! Thank you !

      刪除
    6. 哈哈 , 妳把備份情況預早話比我知 , 等我有哂心裡準備 , 所以我睇見自己的備份都處之泰然 , 我看過其他 blog 友提過那些怪獸字係文件 , 要把壓縮碼除去才能還原為網誌裡的文字 , 但都幾複雜的 .

      刪除
    7. Good ! 你睇見自己的備份都處之泰然。 那些怪獸字我不相去處理它。

      刪除
    8. 我都唔想攪佢 , 好煩 .

      刪除
  4. 我都覺得用blogspot好吃力, 無yahoo咁方便, 由其次次留言要拉到最底, 隻手好攰.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 我地用慣yahoo , 現在真係好唔慣 , 希望遲少少blogspot 能夠改新的在上面就好了.

      刪除
  5. 我也在人手努力中,有部份搬去痞客邦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 , 妳都用人手搬 , 悽慘呀 ! 妳怎樣處理連結問題呢 ? 妳已申請備份搬去邊個戶口呀 ?

      刪除
  6. AK, 你做咗備份未,做咗去我度用我講嘅方法搬,好快搞掂架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未呀 , 但都想申請備份了 , 但往後程序唔知點算 , 所以很猶豫 .
      我看過妳一篇網誌 " 又一新居 " 請問妳所講好快搞掂就是這個平台嗎 ? 操作容易嗎 ?

      刪除
    2. ak, 安住在blogspot吧! 我不想失去你呀! Joyce 來這裏之前都試過幾處才決定在blogspot發佈最新遊記的。不要三心兩意啦! 安定下來吧!

      刪除
    3. 謝謝妳呀 !
      我唔會停用這個平台的 , 因為我唔捨得你們眾 blog 友 , , 我看過很多 blog 友都話輕鬆搬 blog 其實很複雜 ,我今日已申請網誌備份 , 衹是希望要番那些相片 , 因為之前用開的電腦 C 了 , 連電腦內的相都帶走埋 , 差不多兩年的相就冇了 .

      刪除
    4. 知你唔會搬走, 我好開心呢!

      刪除
    5. 嘻嘻 , 我點捨得你地吖 , 希望亞虎收工後 , 我地所有網誌都安然無恙 .
      我的備份收到了 , 但所有相片都係大兜亂的 , 不過都好過冇哂0既 .

      刪除
    6. 所有相片都係大兜亂, wei-wei在2日前已話你知。

      刪除
    7. 好彩妳預先話比我知 , 唔駛我擔心以為衹有自己 .

      刪除
  7. ak, 講飲食及普通生活閒聊篇真是無搬家的必要, 只搬旅遊及和親朋好友聚會的便足夠了。請恕我意見多多。因為我見你又忙又煩, 而且講飲食及普通生活閒聊要新的才有意思。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei -wei , 妳說得對呀 , 我初初諗住用這方法唔太麻煩 , 但現在開始覺得都幾煩 , 所以都打算往後的網誌都會揀下先做 , 但我剛看到傳聞話我地現在用的方法搬網誌 , 將來亞虎終止時 , 那些相片有可能跟住消失的 .所以我新搬的網誌改用直接電腦裡的相 .

      刪除
    2. 既然你改用直接電腦裡的相, 那就先copy標題、日期和網誌的文字, 把它儲存. 再繼續另一篇 。我已搬妥, 只好靜觀其變, 到時相片消失再想辦法補上, 一切採取隨緣, 令自己自在。

      刪除
    3. 係呀 , 我都係咁諗 , 所以現在輕鬆得多了 .

      刪除
  8. 試下跟這blog 友方法唔使copy n paste不過我都要小友們幫手先攪掂晒^^
    http://tonynkarenkitchen.blogspot.com

    回覆刪除
    回覆
    1. Detail:http://tonynkaren. blogspot.ca/2013/09/yahoo.blog.html?m=1

      刪除
    2. B K , 謝謝你給我這網誌 , 我已去看過了 , 其中有些我不太明白 , 所以無法跟下去 , 我諗為有繼續用現在這方法做住先了.

      刪除
  9. ak:
    ~喜歡你們時常周圍去食, 還時常食到不同食物. 好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      哈哈 , 我地兩個都係為食貓 , 鍾意周圍逛下 , 順道搵食 .

      刪除
  10. 回覆
    1. 妳真係叻叻 , 咁多篇網誌咁快就搬完 , 好犀利啊 !

      刪除