2013年9月28日 星期六

國慶盃歌唱比賽

昨晚我和相公到元朗劇院 , 看國慶盃歌唱比賽 , 
今次比賽已舉辦第五次 , 各參賽者的水準亦相當高 , 
整晚比賽猶如欣賞歌星表演 , 每位都唱得十分好 . 
大會評判有七位 , 
Joe Junior 、張立基、林慕德、
黃良昇、陳少侶、羅展欣、黃達光 .




比賽開始前 , 
先頒贈紀念杯和紀念品給贊助商和評判 .  









參賽者和各贊助商來一次大合照 . 


司儀祝文君 , 比賽分四組別 : 
青少年組、懷舊金曲組、工商會員組、公開組
每組經初賽複賽進入決賽 , 每組衹餘下六名參賽者 .



比賽先由青少年組開始 , 
雖然年紀輕輕 , 無論衣著台風跟歌星無異 ,
位位參賽者都表現得好好 , 我掛住睇衹影了部份參賽者











兩組比賽完稍作休息 , 張立基表演兩首歌 . 


餘下兩組繼續比賽 










 全部參賽歌曲唱完 , 
輪到 Joe Junior 表演兩首英文歌 .  


評判選出青少年組 , 左起冠亞軍 


季軍


懷舊金曲組 : 左起冠亞軍


季軍

  
工商會員組 : 
左起 , 冠亞季軍


公開組 : 
左起冠亞季軍


最佳台風獎 , 由這對男女組合得到 . 



31 則留言:

  1. 回覆
    1. Joe Junior 好似個人演唱就冇, 客串就有 , 有時劇集都有做的 .
      張立基好似仲有個人演唱 .

      刪除
    2. 黃良昇仲保留了blue jeans頭!!!!!!!!!

      刪除
    3. 哈哈 , 或者呢個款旺佢 , 所以唔改得 .

      刪除
  2. 從你的相片中分享到表演者唱得很落力。你和相公都樂在其中吧?
    順告: 原來自己搬家仲方便:
    1. 我先用滑鼠塗黑(highlight)整篇網誌, 然後按滑鼠的右邊掣選"copy".
    2. 打開blogspot寫新篇, 就在寫文章的空格按滑鼠的右邊掣選"paste". 整篇有文字和圖片的網誌便貼出來了。
    wei-wei 今天就是用這方法把"侯王古廟"搬了去blogspot. 但沒有搬留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已去看過妳這篇網誌 , 我也是用這個方法 , 但前兩天我看到有網友說 , 這方法可能有問題的 ,將來亞虎收擋後 , 網誌裡的相片將會同樣消失 , 我現在正為這問題而煩惱 , 我將會把搬來的網誌重做 , 係直接用自己電腦裡的相片 , 但我不知道這方法是否冇問題 , 最慘我上次電腦曾死了會新機 , 舊電腦裡的相片都冇哂 " 嗚嗚 "

      刪除
    2. 唔怕,只要paste文章後,click入圖片後,按一下插入圖片隔離個"連結"制,咁就會取消咗個連結,唔會再番亞虎blog度架啦!

      刪除
    3. 雀后真係超好消息啊 , 但我有些唔明, 我已試按連結制, 出咗以下文字 " 編輯連結"網誌隔離有空格 , 是否要把我現在google新網址打入去呢 ? 還有下面的字是否也要揀撰的嗎 ? 口在新視窗開啟這個連結 口新增.

      刪除
    4. 雀后唔好意思我漏咗講 , 請問是否每幅相都要click 一次做相同動作呢 ?

      刪除
    5. 如果就咁copy&paste blog文入blogger而咩都唔做嘅話,相片係會自動連結入yahoo blog度架,但只要係paste後,按取消連結,咁相片連結便會消失,post文章後click入相片就唔會入番去yahoo blog,即代表成功,我見妳之前好多篇blog已經取消連結,冇返去yahoo度啦!

      刪除
    6. 我係逐張圖片按取消連結,比較煩啊!

      刪除
    7. 雀后我覺得逐幅相取消連結唔煩 , 但我剛才再試逐幅相按連結佢都係出上面我提過的編輯連結要做選擇的 , 我很蠢 , 到現在我仍唔知點做 , 請妳再講一次有關" 編輯連結呢部份吖,唔該哂 !

      刪除
    8. 因為妳嘅相片已經冇連結,所以當妳click入去時,就會出現呢個畫面,可以不用理會。

      刪除
    9. 妳可以嘗試copy一篇blog過blogger,但唔好取消相片連結,發佈後click入相片,睇下會唔會返去yahoo度;跟住再用我方法試下取消連結,看看有否回到yahoo,到時妳會明白多少少架啦!

      刪除
    10. 雀后, 我好開心呀 ! 非常感謝妳幫我解決了呢幾日的超煩惱問題 , 我剛去把部份有問題的網誌相片除去連結( 餘下未做的都會陸續除去 . 謝謝 ........
      我諗妳看到我有些網誌內的相片早已除去連結 , 我番查過這些網誌是我把網誌預先copy 到我的文件 , 再逐篇搬落blogger 的 , 但為了穩陣日後新搬的網誌 , 我都會用妳的方法除去相片連結 .

      刪除
  3. 估唔到D地區比賽,都咁有水準,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好驚奇 , 參賽者好有歌星表現 . 犀利 !

      刪除
  4. ak, 你有留意我把網誌頂的圖片換了又改大了嗎? 你也想改大好似我的size嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀 , 好靚呀 ! 但我現在正為搬網誌煩到頭暈 , 稍遲我才請教妳如何做吖 ! 先謝謝妳 !

      刪除
  5. 我將" 侯王古廟" 按編輯, 用雀后的意見, click入圖片, 可是找不到「插入圖片隔離個"連結"制」呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛做過這步驟,係見到平時插相片嗰處有連結字樣的 , 但有嘢唔明的 . 妳睇番我上面回覆吖.

      刪除
    2. wei-wei,妳還沒有取消相片連結,click入相片後會番入yahoo blog度呀!
      妳應該copy&paste blog文後,要即時click入圖片按"連結",呢個"連結"即係新增或取消連結,然後先按發佈,咁D相就唔會番去yahoo度架啦!

      刪除
    3. 雀后, 問題是當我click入相片後有辦法見到"連結"這兩個字呀!

      刪除
    4. wei-wei 在此多謝ak通知我的"copy & paste"搬家方法有漏。
      並 感恩雀后的提點, 我終於找到"連結"掣了!
      "侯王古廟"這篇用copy & paste 方法乒的網誌成功搬到blogspot了!

      刪除
    5. 我都係好感謝雀后令我煩惱除去 .
      我們倆繼續努力加油呀 !

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 無論歌聲台型都好似歌星 , 我覺得有些參賽者仲比歌星還要好的 .

      刪除
  7. 有相櫈那張相, 條友係咪唱緊空櫈?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀 ! 佢係唱 How can I tell her ,
      櫈係出場前佢坐喺度吹喇叭 ( 地上嗰樽疑似酒的物體 )

      刪除