2014年6月28日 星期六

遼參炆黃皮BB雞

到茶樓食完晏又在商場周圍逛 , 
看到墨西哥急凍遼參正減價買包試試 ,
加上法國黃皮 BB 雞一齊炆 . 


洋蔥遼參炆黃皮BB 雞 , 
急凍遼參很厚肉 , 
配上皮下脂肪少的 BB 雞 , 味道唔錯 . 
清炒唐生菜

三文魚薯蓉酥

蒜蓉蒸鮮魷 
我很少自己炮制鮮魷 , 
因為通常都會煮得過熟 , 所以情願到茶樓吃 . 
上湯魚肚鮮竹卷 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 不過這種海參外型有凸出肉 , 不是滑滑的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我唔多識諗餸衹係見乜就求其煮埋一堆 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係好厚肉可能係炆所以衹爽口 , 我諗切薄片來炒就幾彈牙 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~遼參好大包呀!! 煮之前, 要點處理?? 你用遼參配雞, 配塔得幾好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      遼參早已清除腸才急凍的 , 解凍後清洗便可煮食 .
      我見這種雞 , 皮下脂肪少, 而且說明沒有激素所以用來炆餸 , 味道都算幾好的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 味道唔錯 , 但可惜送來不是新鮮出爐 , 大打節扣 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 幾好呀 , 以前我食開澳洲出產好容易煮稔 , 呢種煮咗超過15 分鐘都仲係爽口 , 口感唔錯的 .

      刪除