2014年6月13日 星期五

足球世界盃又來了 !

球壇盛事 2014 年足球世界盃又來了 , 我雖不是足球迷 , 
但看到屯門 Vcity 和屯門市廣場的足球比賽佈置也感到很熱鬧 . 


 先看看 Vcity 的佈置


除了佈置外 , 還設有坐位 , 
牆上最高處設有大型電視 , 
我諗係給遊人一齊看足球比賽的 . 

 

屯門市廣場陳設著多年來世界杯盛事的圖片和球衣 . 
























15 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇呀因為我今天要返學 , 但我清晨5點幾便開收音機聽賽果了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈我也不是準球迷 , 所以都係鍾意公仔多些 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哦係呀 ! 我希望她寫番網誌 , 讓我們分享下她現在的生活點滴 .

      刪除
    2. 她在新發佈的網誌寫: 她常探我們的。 如果她肯留言就好啦! 可惜她沒有呢!

      刪除
    3. ak, 你未去探Joyce喎!
      因為我有追蹤佢, 所以第一時間知佢有料到。

      刪除
    4. 我今日忙住上課未有時間去探 Joyce , 稍後會去探她 , 我都希望她探我們之餘 , 可以的話給我們留言 , 讓我們知道她的近況 .

      刪除
  4. 今朝先俾人嘈醒睇世界杯,依家超眼瞓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔緊要喇 4 年一次啫 , 買定多些零食一路食一路睇 , 就冇咁眼瞓喇 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係幾珍貴0架 , 場內還有些珍貴圖片和紀念冊 , 但我沒有相機衹用手機影相 , 所以效果唔理想沒有放入網誌裡 .

      刪除