2014年6月11日 星期三

磨菇素雞洋蔥炒勝瓜

夏天瓜類當造 , 今餐用磨菇素雞和洋蔥炒勝瓜 , 
雖然沒有肉但也很鮮甜美味 . 



 枝竹炆排骨 
辣椒腐乳炒唐生菜

12 則留言:

  1. 枝竹炆排骨....我喜愛食支竹, 好入味的

    回覆刪除
  2. 吃素的我支竹炆節瓜蠔油吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦 , 支竹炆節瓜我未試過喎 , 哈哈謝謝妳給我這款餸 , 下次我又試下 .

      刪除
    2. 支竹炆冬菇+白蘿蔔都得架!

      刪除
    3. 哦白蘿蔔都得0架 , 但現在節瓜當造嫩又甜 , 我先試下節瓜 .

      刪除
  3. 香港食咩都新鮮啦,我最鍾意行街市架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買蔬菜真係街市較超市新鮮 , 好多選擇又平啲 , 本來我都幾鍾意行街市 , 但香港有些街市濕漉漉 , 我就唔多想行了 .

      刪除
  4. 上次炒咗碟絲瓜洋蔥炒雲耳俾大魔怪食,原來佢係唔食絲瓜架! @@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有些朋友都唔鍾意食絲瓜 , 嫌佢稔 .

      刪除
  5. 正呀,這個素菜已經好豐富,啱晒我

    回覆刪除