2014年6月7日 星期六

江南美廚飲茶

時常都聽到現在生意難做 , 但店舖剛結業冇幾耐 , 
又有人接手再開張 , 今日到元朗江南美廚酒家飲茶 , 
這間酒家前排個名好似叫做加洲海鮮酒家 , 
我都未及幫襯 , 佢已轉咗名 .
這裡除了粵式點心還有江南美食 . 
我們吃粵式和上海食物各兩款 , 
覺得上海食物較做得好 . 

 齋腸粉沒有粵式腸粉咁滑 , 
好似加了澄麵粉 , 較硬身 . 
 潮州粉果 , 味道很濃我吃了一個 , 
饀超多蝦米起碼超過 10 隻蝦米有多 . 
 素菜包 , 菜菜切得很幼細 , 味道很好 . 
菜肉雲吞 , 饀很好味 .

10 則留言:

  1. 我走45分鐘路可到一間夫婦檔的中國快餐館, 因為價錢普羅大眾, 很多工人階級都在那裏吃午飯。夫婦是外省人, 我家常買他們包的素菜包(同你吃的一模一樣)和小籠包, 放在冰箱, 隨時吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 走路衹要 45 分鐘 , 都算幾近喎 , 每次買多些放冰箱好方便 .

      刪除
  2. ak:
    ~競爭太大, 而且香港租金高, 真係好難維持!!
    ~不過, 你依餐啲點心望落去, 都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      香港除了做食肆我諗都冇乜嘢好做了 , 所以食肆愈開愈多變成惡性競爭生意難做 .
      江南點心做得較好 , 可能店的主打係江南食品 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈抵食夾大件 , 但麻麻地好食0既 .

      刪除
  4. 酒樓食肆真係經常換場

    回覆刪除
  5. 我星期曰經過見佢有2層,好似好大間!

    回覆刪除