2014年6月6日 星期五

新樂餐廳半自助晚餐


            續 : 朱銘雕塑大展銘雕塑大展

欣賞完雕塑展品 , 
太陽已開始沒有那麼強 , 
我和相公到海旁散步 , 
遊人不多正好慢慢欣賞兩岸風光 , 
微風輕輕隨來很舒服 . 
 晚餐我們到新樂酒店附設的新樂餐廳吃半自助晚餐 , 
天氣熱我衹吃沙律吧的食物 , 
相公除了吃沙律吧的食物 , 還吃了黑椒汁豬手 . 



 黑椒汁豬手 , 看見相公吃得津津有味 , 
我也嘗了少許豬手 , 微辣爽口味道不錯 . 

我最喜愛新鮮做好的夾餅 , 
熱辣辣加上花生醬 , 芝麻和練奶 
yummy yummy 

13 則留言:

  1. 我都最喜愛新鮮做好的夾餅...好滋味呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 價錢算平 , 可以坐3 小時歎冷氣 , 嘻嘻算抵的 .

      刪除
  3. 我都吃過,他們的夾餅造得很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去FB睇私人訊息呀!

      刪除
    2. 我好鍾意食夾餅 .
      我已去過FB 了 , 而且留咗言 , 真不好意思呀 , 我很久沒有遊逛 FB 了 .

      刪除
  4. 新樂, 喺唔喺彌敦道新樂酒店嗰間呀! 的確唔錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 如果唔太鍾意食肉類 , 到這裡吃沙律吧食物都幾好的 .

      刪除
  5. 個夾餅新鮮出爐真係幾吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 我到這裡食嘢最主要鍾意食夾餅 .

      刪除