2014年6月17日 星期二

蒜頭豆豉南瓜炆支竹

早幾年我和相公到元朗遊逛 , 
總會到大榮華飲茶 , 
每次無論任何時段都要等位 , 
最後一次幫襯已是年多前了 , 
自那次之後就沒有再去 , 
因為覺得他的食物水準好似大不如前 , 
今日相公無端端突然又想再去那裡飲茶 . 


今次我們吃了蓮蓉包 , 蒸鮮魷 , 雞扎和珍珠雞 , 
全部一齊來唔知食邊款先好 , 
本來好想吃他出名的馬拉糕 , 
但想起上次吃過馬拉糕 , 無論顏色品質都差 , 
所以情願吃蓮蓉包 . 
蒸鮮魷有些魷魚跳出碟外面 , 難看又韌 ,
雞扎裡的芋頭顏色又係麻麻 ,
珍珠雞大大件 , 配料超少好似成包糯米飯 , 
睇怕有排都唔會幫襯了 . 
 中午吃了大大包糯米飯 , 
晚餐清清地炒蒜心 , 
蒜頭豆豉南瓜炆支竹和蕃茄肉碎粟米粒煮豆腐 . 


14 則留言:

  1. 元朗大榮華...他的食物水準大大大不如前呢...我嫁左去大埔都冇去二十年了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有這樣的感覺 , 可能就係少咗人幫襯的原因了 .

      刪除
  2. 蒜頭豆豉南瓜炆支竹...煮法好新呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我求其諗到乜就是旦撈埋一齊煮的 .

      刪除
  3. 我成日想去大榮華飲茶 /食飯,次次見到門口排長龍都驚左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在少咗人幫襯 , 我諗除了假期等位 , 平時不用等了 .

      刪除
  4. 珍珠雞大大件但配料超少>> 不如自己包啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想0架 , 但相公好麻煩自己煮佢會嫌多 , 情願到外面吃的 .

      刪除
  5. ak, 你都幾中意食南瓜喎! 我較喜歡節瓜和冬瓜。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei 其實我地都係鍾意食節瓜多 d 0架 , 衹是我住呢度沒有街市衹有百記超市 , 佢0既蔬菜較貴 , 由其是節瓜更貴 , 所以少買嚟食 , 除非專程到其他區的街市就會買節瓜 , 同埋會買多些其他蔬菜 .
      我們去開屯門吉吉超市就一定順便買紐西蘭南瓜 , 因為佢較粉甜又可以存放耐些 .

      刪除
  6. ak:
    ~我喜歡啲點心一齊上檯. 感覺好似好多野食, 好開心架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      如果人多一齊飲茶我就喜歡來多幾款點心一齊食 , 因為每人食件就好快食哂唔會凍 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係好大隻但配料太少 , 好似食糯米飯一樣 , 太膩了 .

      刪除