2014年6月10日 星期二

蕃茄豆腐肉片滾湯

盛夏悄然來了 , 本來意味著個別蔬菜已過造 , 
例如菜心以前夏天較少有而且唔好食的 , 
但現在仍有得賣 , 亦算唔錯的 . 
晚餐 : 清淡蕃茄豆腐肉片滾湯
豆卜炆三文魚頭
焯蔬心 . 




20 則留言:

  1. 你自已煮正過出面食果D啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈自煮較啱自己口味 , 但我廚藝有限 , 好彩有各位 blog 友的網誌分享 , 使我可以從中偷師 .

      刪除
  2. 大熱天時飲清淡的滾湯舒服好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得飲清淡湯真係舒服又開胃好多的 .

      刪除
  3. 簡而清, 岩我煮, 更岩我食...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天廚房熱得要命 , 真係要簡而清速速煮完即閃 , 啱食就好喇 , 飲碗湯吖 .

      刪除
  4. 蕃茄豆腐肉片滾湯...夏天飲最好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀 , 由其是豆腐不用花太多時間處理 , 湯味清清地又送得飯的 , 一流 !

      刪除
  5. 依家英國一年四季都有士多啤梨,即是現代好多食物都用左科學種植,長食長有,不過無味的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得時下好多蔬果冇咩味 , 對科學種植真是又愛又恨 , 冇佢全球咁多人可能有些人要挨餓 .

      刪除
  6. 我至like蕃茄湯,無論加蛋、肉片都咁好昧:-)

    回覆刪除
  7. 節瓜正合時, 節瓜鹹蛋瘦肉湯啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款又係正湯 , 處理容易送得飯又好味 .

      刪除
    2. 唔用豬肉就改用潮州漁蛋啦! 或者用鯇魚尾煎香煲節瓜湯又得, 記得+薑喎!

      刪除
    3. 哈哈妳真係好嘞 , 教我煮呢款簡單快捷又好味的湯 , 謝謝妳呀 !

      刪除