2014年6月22日 星期日

紅酒炆豬手

早兩日逛百記超市 , 
看見韓國黑版辛辣麵價錢比其他牌子貴許多 , 
現在減價買來試試 , 包麵比食開的重量多少少 , 
中午煮來吃 , 除了味粉和辣粉外 , 
乾蔥包裡有少量牛肉碎片和冬菇絲 , 麵身很容易煮軟 . 
晚餐 : 紅酒炆豬手&魚片炒洋蔥三色椒 .
_





12 則留言:

  1. 魚片我以為是豆腐干添 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 這些魚片魚味好少得個爽字 , 食豆腐干好過 .

      刪除
  2. 我有買黑辛麵,
    好味架
    減價都要成40蚊/4個

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好味0既 , 現在減完價一樣要成40蚊/4個 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 幾好味食件吖 , 豬手被紅酒醃過炆出來肉質稔滑 , 但塊皮唔會稔稔席席的 , 而且有濃濃紅酒味 , 效果唔錯但顏色就唔太靚 .

      刪除
  4. 紅酒炆豬手,再加杯紅酒,正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵如果酒量好 , 歎住紅酒吃紅酒豬手真係幾正0架 , 但我不是飲得之人 , 所以沒有這種享受 .

      刪除
  5. 黑版辛辣麵同普通有乜分別架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我食嘢好水皮 , 分唔出佢同其他有乜分別 , 衹知普通沒有乾牛肉踤片和冬菇片 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 喔 , 妳講起我才醒起佢係沒有麻油的 .

      刪除