2014年6月4日 星期三

煌府飲茶

在家納悶到元朗逛逛 , 
天氣酷熱頭頂上的太陽絕不留情曬到暈頭轉向 , 
找間茶樓飲茶歎冷氣 , 元朗酒樓好幾間已幫襯過 , 
今回又到煌府宴會廳飲茶 , 
接待處一個客都沒有不用等位便可入座 , 
店內一半枱都沒有客 , 我和相公拿著入座紙 , 
侍應姐姐老遠便向我們招手示意行到最入面的座位  ,
奇 ... 中間空置的枱也不少 , 
為何門外接待處會安排入到最入面呢 ? 
算吧行就行喇 , 多行幾步當做運動 , 
行到枱前侍應姐姐硬要我們跟一位男士搭枱 , 
而他手上並沒有入座紙 , 為何可以入座呢 ? 
我們再來這裡飲茶是鍾意清靜又不用搭枱的 ,  
而且其他枱也沒有搭枱這回事 , 
如果侍應姐姐態度稍好 , 相信我們都會算嘞 , 
擾攘一輪待應姐姐才說你們行入另外一張枱吧 ! 
為何我們的枱要讓給那位沒有入座紙的男士呢 ? 
往後我們看見有兩次同樣是二人 , 入來都不用搭枱 . 
氣 ... 

 福建炒飯味道唔錯 , 
但飯裡混雜了很多細小的黑點 , 
明顯是洗鑊唔乾淨 , 
我們細心地挑走飯裡的黑點 , 真不是味兒 . 
 叉燒腸粉
 蛋黃蓮蓉包 
雞絲粉卷 

10 則留言:

  1. 如果要搭枱應該比入座紙時問下客人意願囉.
    我都唔鍾意搭枱, 飲餐茶都飲得唔自在.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係唔太鍾意搭枱氣氛好怪 , 我諗唔關接待員的事 , 因為那位男士手中沒有入座紙的 , 可能他是自己入去搵位 .

      刪除
  2. 我食腸粉什麼都唔落!!! 飲茶就必定點~~
    見到你落了很多很多豉油喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都好鍾意食腸粉 , 哈哈我剛好同你相反 , 我超鍾意多豉油才覺得好味的 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係喇 , 看見後來的人不用為搭位煩惱 , 更加掃興 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 我諗日後都不會再去幫襯了 .

      刪除
  5. 大檯搭檯都OK喇!細檯就SAY NO,大家都尷尬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我都覺得細枱大家面對面好怪怪 .

      刪除