2014年10月1日 星期三

試新食肆

新食肆 " 香港達人 " 已開張幾天 , 
我和相公今天晚上去試試 . 

 咖喱雞意粉 , 咖喱雞另上 , 
意粉用香草煮過但唔太熱 , 羅宋湯味道一般 . 
 咖喱雞有別於其他食肆做法 , 
雞件好似沒有炆過 , 像白切雞放入咖喱汁裡 . 
 海南雞飯 , 
油飯夾雜著椰汁味 , 味道都算可以 , 
雞件不像白切雞 , 覺得甜甜地 , 
湯是蓮藕湯 , 但沒有看見食材 . 
餐茶凍好立克和熱奶茶 , 兩客餐都唔啱口味 , 
最好食而且價錢又抵的 , 要算是藍莓芝士餅了 , 
衹要吃套餐另加 $ 14 便有一件藍莓芝士餅 , 平時係 $ 20 .

18 則留言:

  1. 好友╠ ╣ a Ρpy 週四◇*⊹☁。゚甜夢安睡呢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我諗都會去多一次0既 , 因為我想試埋焗豬扒飯 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 對呀 , 起碼我和相公都會少去些或者甚至唔會再幫襯了 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~試新食鋪, 有新鮮感!!
    ~不過, 全餐我反而最喜歡甜品!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈我都係鍾意試新店 , 感受下新鮮感 , 但這間唔係幾啱口味 .
      甜品真係唔錯 , 幾啱我口味 ,

      刪除
  5. 新店....出品的賣相有進步空間...!!

    回覆刪除
  6. 齊齊分享Happy☆.。゚♦。天天開心萬事得・゚゚
    今天我和契仔吃喝玩樂呢...現在才回家呢
    ╠ ╣ a Ρpy 週五◇*⊹☁。゚甜夢安睡呢
    •*¨♩✿•。⊹*♬。´*•。♪⊹¤。´♫•*¨❉。・゚゚・❀。・。。゚♡
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬═╬♣╬═╬♧╬╬═♣╬═♧╬═╬♣

    回覆刪除
  7. 呢間食店個名幾有趣, 不過睇你的介紹, 食物都係普通水準~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可能太多名稱已被用了 . 為有諗其他怪怪名稱 .
      這裡的食物制作跟其他食店好唔同 , 我唔太喜愛 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 對呀 , 最好味就是甜品咋 , 真失敗 !

      刪除
  9. 我好少出街食飯, 呢兩個set要幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在家吃啱口味得多 lu , 海南雞飯 $ 64 意粉 $ 52 .

      刪除