2014年10月19日 星期日

紅薏米紅蘿白豬展湯

前幾日在健康食品店買的紅薏米 , 
今日用紅蘿白薑片豬展煲湯 , 
第一次用這些薏米煲湯唔知效果如何 , 
所以落的份量比以往普通薏米少 3 份 1  , 
湯煲了三小時 , 湯樣子和味道也很清 , 
煲過的紅薏米外面層皮沒有散開 , 
吃起來嚡嚡地 , 我諗用來煲雜豆粥可能較適合 . 


 菇菇黑南瓜 
超市的南瓜品種愈來愈多 , 
外表深綠色但稱之黑南瓜唔粉又唔甜 . 

8 則留言:

  1. 我自已試過好多種南瓜,都係鍾意本地南瓜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也曾吃過本地南瓜 , 甜度和質感都比這些黑南瓜好得多 .

      刪除
  2. 好友•*☀*¨早晨+黃昏好・゚☁◇ *¨•¤
    ❤\(^▽◕。)/❀ ¤・゚✿天天╠ ╣ a Ρpy喇喂

    回覆刪除
  3. 都係鍾意傳統果隻橙色南瓜多一點

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得橙色南瓜比這種好得多 , 往後我都唔會再買這種黑南瓜了 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~你近排用啲食物材料, 好健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我從小對肉類不太感興趣 , 但我相公就愛吃肉 , 所以就佢煮多些 , 但最近他肥了, 所以有藉口少肉多菜 , 哈哈 !

      刪除