2014年10月11日 星期六

紅棗桑寄生鮮蓮子蛋茶

很久沒有焗叉燒 , 
以往整叉燒的豬肉都在超市買的 , 
可能我每次都是吃完晏才去 , 
適合整叉燒的肉大都所餘無幾了 , 
最近轉到街市買鮮豬肉 , 
因為這裡有本地生豬肉供應 , 
而且衹要跟店員說明用途便可 . 

 紅棗桑寄生鮮蓮子蛋茶 
 店員話這兩嚿豬肉很諗好適合整叉燒 , 
但看見肉上的根 , 心裡有點疑惑 . 
店員沒有騙我 , 
除了肉質諗滑 , 有根部位爽爽地有口感 . 
蘿白煮鯪魚肉餅 , 現在白蘿白平又甜 .

16 則留言:

  1. 多謝提醒.....我仍有一包未煲呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣 , 煲吖自己煲好過到外面飲 , 起碼唔放糖 .

      刪除
  2. happy ak:
    ~蝶白蘿蔔魚餅, 我好喜歡. 啲白蘿蔔夠甜, 就真係成蝶餸唔同晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      現在蘿白甜又唔會起心 , 用魚餅煮好似特別鮮味啲 .

      刪除
  3. happy ak¤・゚☀早晨+黃昏好☁*♦╠ ╣ a Ρpy又星期日喔

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 聞說桑寄生有強筋骨之效 , 除了婦女有益外 , 一家大細都啱飲的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 連我唔識揀0既 , 都買到靚蘿白 .

      刪除
  6. 桑寄生蛋茶 好有益又好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽朋友講這款茶對婦女特別有益 , 但外面甜品店有糖而且價錢都唔平 , 所以自己煲價錢平外又冇糖健康啲啲 .

      刪除