2014年10月15日 星期三

炆火雞腎

總算開始秋涼 , 
早晚天氣稍涼人也精神得多 , 
胃口比前好許多了 ,  
遊 blog 時看見雀后用鹽焗雞粉整火雞腎我又跟 . 

 鹽焗雞粉火雞腎 
 白果白菜心 
我很喜歡逛健康食品店 , 
以往我住嗰區較少這類店舖 , 每次都要到其他區去 , 
近年來屋苑商場陸續開了幾間這類店 , 
今日到剛開張不久的新店看看 . 
 黑色小米和紅薏米 , 
小米以前吃過黃色的 , 今次是黑色 , 
心想通常黑色食物很多人都說較為有益 , 買包試試 .
紅薏米 , 店員說普通白色薏米是表皮被去走 , 
而這些紅薏米保持原有外皮會較為有益的 . 
 十穀米 
以往都有用來煲粥 , 很有口感 . 
即食香蕉片
 甜菜糖漿第一次買 , 諗住用來搽麵包 . 
黃豆醬以前食過 , 醬的味道和口感很似花生醬 , 
夾雜的黃豆粒粒雖然烘得脆脆 , 但味道都係黃豆味 . 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 食得花生醬耐悶悶地試食呢種都唔錯的 .

      刪除
  2. 鹽焗雞粉火雞腎 ...看到我都想吃呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好味0架 , 制作又簡單妳都整吖 .

      刪除
  3. 火雞腎咁大個嘅?!!@@
    黃豆醬望落真係似花生醬,如果見到都想買來試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇今次火雞腎真係比以往大個 , 希望唔係用些特別飼料養火雞喇 .
      醬味都好似0架 , 食慣花生醬悶悶地試食呢種都唔錯的 .

      刪除
  4. 我對即食香蕉片有興趣呀, 健康零食.

    回覆刪除
  5. 你的鹽焗雞粉火雞腎 ...賣相好得,相信一定好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 樣子呃得下人 , 味道都幾好的 .

      刪除