2014年10月23日 星期四

前門飯莊下午茶

趁著天氣清爽到青衣公園遊逛 , 
先到青衣城 " 前門飯莊 " 吃下午茶 , 
店裡座位差不多過半沒有人 , 
環境清淨得很 . 

冷盆四喜烤夫味道甜甜的 , 
水晶肉做得不錯 , 爽爽地唔肥膩 . 
排骨麵 , 豬扒香口味道也不錯 . 
酸辣麵 , 我和相公都不是嗜辣 , 
這碗麵酸辣調配得很啱我們口味 , 
配料有豬肚 , 木耳 , 蝦 , 豆腐 , 蛋 , 冬菇和芛 .
吃飽飽慢步前去附近的青衣公園遊逛 .
 雖是深秋仍有花兒開著 . 


 園裡的樹品種頗多有些開始落葉 , 
有部份樹上的葉子開始轉紅了 












14 則留言:

  1. 青衣公園都係紅葉勝地,可能遲下12月會有得睇吧

    回覆刪除
  2. 青衣公園的環境好靚啊! 在地鐵站附近嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡環境不錯 , 園內人流很少 , 衹是通路才人路過 ,.
      衹要出地鐵站穿過商場 , 跟指示牌到外面的天橋行過去便到達 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀這裡環境不錯 , 遊園的人又少 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈遊園是免費娛樂 , 又可以舒展筋骨 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~都幾大碗麵. 抵食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      酸辣麵比我想像中大很多 , 味道唔太酸辣啱我口味 , 超抵 !

      刪除
  6. 哈哈.......我住哩度都未去過青衣公園!
    前門飯莊都未過,哩個位轉過幾次,都做唔住
    我推介青衣城地下"譽居"都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企附近的公園我都好少行0架 , 俗語說隔離飯香看來真係啱0架喎 kakaka
      這間飯店我是第二次食了 , 呢個位原來已轉過幾次食肆 , 可能這商場食肆太多了 .
      譽居我都有行過門口 , 下次記得的話會試試 .

      刪除
  7. 依家連上海麵店都有下午茶套餐, 又多樣選擇喇.

    回覆刪除