2014年10月9日 星期四

茶樹菇栗子紅棗鳯爪湯

昨天已是農曆九月十五日 " 寒露 " 
一點寒意也沒有 , 下午氣溫仍很高但很乾燥 , 
街上已有叫賣炒栗子 , 栗子既香甜誘人 , 煲湯又滋潤 . 
晚餐 : 茶樹菇栗子紅棗鳯爪湯 
青豆蒸豬展和焯西生菜 . 




16 則留言:

  1. 回覆
    1. 嚟吖嚟吖 , 妳都飲番碗喇 , 都幾好味0架 .

      刪除
  2. 中國曆法真係靈架, 我地呢到都凍到震,夜晚只有十度咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國曆法應節咗外國 , 反而我地香港就一啲都唔準了 .
      妳們現在晚上得十度 , 哎呀諗起都凍到l震lu .

      刪除
  3. 其實南方有時差,
    中原地帶而開始凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔可能真係時差原固 , 因為今早聽天氣報告北京現在晚上衹有十零度 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 呢幾日真係乾燥咗好多 , 早兩日梳頭髮已感到有靜電了 .
      我都要諗下煲多些清潤湯了 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~啲湯嘅色, 好濃呀!! 你真係好識運用材料煲湯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      這款湯除了色澤濃 , 湯味同樣都好濃郁 , 其實我唔多識配搭 , 每次都係見乜買乜好隨意的 .

      刪除
  6. 天氣開始乾燥, 真係要多D湯水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 秋燥日子又是我們主婦忙煲湯的日子了 .

      刪除
  7. 其實我覺得已經有點秋意, 一早一夜都比較清涼

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我都覺得呢幾日早晚好似冇咁悶熱 , 但下午仍是猛太陽又好熱 , 希望稍遲會涼少少喇 .

      刪除
  8. 靚的茶樹菇.....煲湯好香呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀除香外 , 湯煲好都幾濃郁的 , 味道唔錯 .

      刪除