2014年10月13日 星期一

三文魚頭冰豆腐

得閒無事搵野玩 , 豆腐有益眾所周知 , 
久不久都會買來做餸 , 今次貪得意預早一天買了 , 
放到冰箱雪硬做冰豆腐 , 
晚餐 :  三文魚頭冰豆腐 
帶子燴節瓜 
紅棗合桃元肉杞子蘋果湯 

 三文魚頭冰豆腐 
冰豆腐雪硬質感變得有層次容易鬆散 , 
煎魚頭順道把冰豆腐略煎 , 
三文魚頭較腥除生薑外還加了七味粉和乾蔥頭一齊炆 , 
冰豆腐吸入三文魚頭的鮮味 , 
變得沒有那麼單調 , 但樣子就醜醜地 . 
 帶子燴節瓜 
紅棗合桃元肉杞子蘋果湯
天氣乾燥蘋果素湯也不錯 .

20 則留言:

  1. 我like炆大魚頭,
    但三文魚頭未食過,肉質相似嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩種魚頭肉質好大分別的 , 三文魚頭肉較實 , 面珠肉沒有大魚頭那麼滑但勝在大嚿 .

      刪除
  2. 豆腐有營養,煮法又多,好味
    帶子燴節瓜也好味呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐可做性真係幾多 , 我相公的至愛嚟0架 .
      但我家附近沒有街市 , 購買較麻煩 , 所以玩下冰豆腐 .
      我都很鍾意吃帶子燴節瓜鮮甜美味 , 制作又方便 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 購買又方便而且遇上唔靚的蘋果又可以用來煲湯 , 哈哈 !

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀係呀 , 飲多些湯喉嚨冇投訴 , 而且皮膚都冇咁乾 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 喔原來打邊爐好正0既 , 下次我又整嚟打邊爐 lu , 謝謝你話咁我知呀 !

      刪除
  6. 我都鐘意用冰豆腐煮餸架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩過今次效果都算幾好 , 日後我都會煮多 d 了 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 我好鍾意煲呢個湯 , 因為購買方便而且遇上唔靚蘋果又可以把它煲湯 .

      刪除
  8. 三文魚頭好抵食!
    你個素湯, 材料豐富,很吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 三文魚頭平過大魚頭好多 , 而且肉都多些送得飯 .
      這款素湯我都幾鍾意煲的 , 因為可以預早買定材料 , 如果遇到蘋果唔好食又可以放落去煲 .

      刪除
  9. 三文魚頭好多油, 配煮豆腐好夾....入治味 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚頭真係幾多油 , 好彩算係有益油 , 現在天氣乾燥食佢好過食魚油丸 , 哈哈 !
      配豆腐都幾好味 , 如果配豉汁涼瓜都唔錯的 .

      刪除
  10. 豆腐吸收晒味道, 我諗會好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐變成冰豆腐更加吸汁 , 好味些 .

      刪除