2014年10月10日 星期五

土司工坊

天氣太熱很少周圍逛 , 
現已進入深秋早晚溫度也稍微低少許 , 
人也精神得多了 , 
今日和相公到屯門 Vcity 遊逛 , 
順道吃完晚飯才回家 . 

 今次晚飯幫襯名字有點怪的 " 土司工坊 " 
巴東牛肉配黃薑飯套餐 
白色是炸得脆脆的蝦片, 
黃薑飯味道好好 , 牛肉稍韌 . 
星洲叻沙套餐 
食材有兩隻蝦 , 芽菜和炸魚片 , 
味較辣而且好似有蝦醬 , 唔啱口味 . 
 香濃奶茶 , 熱檸檬水 .

12 則留言:

  1. 巴東牛肉配黃薑飯套餐◇看到好滋味咁呢
    好友•*╠ ╣ a Ρpy 週六*⊹☁。゚甜夢安睡呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃薑飯裡還有些配料好好味的 .
      週末愉快 !

      刪除
  2. 巴東牛肉配黃薑飯套餐.....秋天岩食 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食牛肉衹吃飯都覺得很滋味 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果愛吃蝦醬就更加覺得惹味了 .

      刪除
  4. Happy ak
    ~而家Vcity 有無少咗人行?? 因我知道,香港而家少咗自由行!
    ~依間啲食物不錯!! 份量都夠大蝶頭!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我未去 Vcity 前都係咁諗 , 但剛相反拉著車仔的遊人比早幾個月前多很多 , 而且商場附近的天橋底更加聚集了一些車仔客 .
      呢間店份量女仕就足夠 , 男士可能要叫些其他小食才夠的 .

      刪除
  5. 土司工坊咁係咪有啲特別的土司食架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 對不起我們看見自己想吃的食物就趕忙買票 , 其他有咩特別就沒有留意了 .

      刪除
  6. 我吃過銅鑼灣的土司工坊 ,都不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來仲有其他分店我都唔知添 , 這裡佈置和食物都算唔錯的 .

      刪除