2014年10月26日 星期日

外賣

週末食肆大都要等位 , 所以盡量都會自煮 , 
到超市逛逛買餸 , 回家行過樂樂快餐他重新裝修已完成 , 
八下食物款式有什麼改變 , 
喔外賣法國燒春雞套餐樣子唔錯 , 
立刻把我的懶懶又引出來了 , 
預備作晚餐的食材放冰箱 , 晚餐吃外賣 .
法國燒春雞套餐 
什果沙律 x 2 燒春雞 x 1 牛油粟米 x 2 
焗薯角和白汁雞意粉
汽水一樽 500 ml
份量算幾多 , 燒春雞衹吃了半隻 . 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻嘻 , 懶起來真是一個很好的選擇 .

      刪除
  2. 大家樂的餐食物設計有心思,
    真喺要睇個别分店員工製作技巧熱誠,有無跟足指引,標準去做!
    喺有好大差别,我喺以前駿業街個間义燒味超正

    回覆刪除
    回覆
    1. 連鎖店食物水準通常都很參差不齊 , 除了管埋得好外 , 還要講運氣 .
      我很久沒有行官塘 , 聞說很多樓房和店舖都唔同哂了 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 份量都幾多0架 , 是懶起來唔錯的選擇 .

      刪除
  4. 有時懶懶地買外賣幾好架, 快靚正.

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 最緊要唔駛做 , 而且份量都幾多0架 .

      刪除
  5. Happy ak:
    ~叫外賣, 方便嗎, 我都好喜歡!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      這間店在我家附近的商場裡 , 買了票不用等太耐都幾方便的 , 我都幾鍾意這個餐裡的食物 , 燒春雞醃得很入味 , 炸薯角也是我的至愛 .

      刪除