2012年4月16日 星期一

中山品嚐烏老伯擒拿大魚

我和相公參加了屋苑攪的仙踨龍園清暉園美食純玩2天遊 ,

早上7 點半便到屋苑集合地點 ,  很久沒有那麼早起床了 ,
我們從來沒有參加過屋苑攪的旅行 , 
他們安排了屋苑車載我們到深圳灣口岸過關 , 此舉非常好呀 ! 
因為我和相公 N ........... 年沒有到過國內 , 


怎樣過關都唔識很大鄉里哩 ! 
今次團友總供 50 人 , 全都是屋苑居住的街坊 , 旅程氣氛都不錯 . 
今天行程首先去食午飯 , 品嚐地道烏老伯大魚四寶 .

今日係星期六好多等過關的人聚集在這裡 .

看到派贈環保購物袋 , 才想起朋友曾講過國內買嘢好似冇膠袋比 , 
我都要排隊攞番個先 , 購物袋除了載東西外 , 
袋上還印咗他們國內電話和地址 . 
今次目的地要行高速公路 , 
行車大概兩個多小時 , 經過幾次收費站 .
沿途看到很多新建成的大廈和獨立屋 , 覺得好像不是身處國內 , 
現在國內的道路和屋宇發展 , 同我記憶中的國內完全兩碼子事 . 
行車大概一小時到達服務站 , 
很多旅遊車都讓團友們落車伸展一下或到洗手間 . 
這裡好識做生意 , 有水果店或和小食店 .

這些菠蘿香氣誘人 , 引來很多人買上車慢慢品嘗 , 
可惜冇我份哩 ! 聞說皮膚敏感唔好食菠蘿的 . 


蕉名很特別買了一斤試下 , 
小販話是這裡的特產 , 好食過牛奶蕉 , 
但我覺得牛奶蕉好食好多 , 可能先入為主吧 ! 

超大個金桔 , 粒粒好似乒乓波稍細少許 , 貪得意買了一斤 .



離遠看這間飯店門口好深沉 , 有點唔多開胃 . 
步入店內裡面環境都算唔錯
飯店建築在魚塘之上 , 旁邊仍有魚養在魚塘裡 .


大魚片芫茜湯 , 味道鮮甜還夾雜著清香芫茜味 .
薯仔炆鴨我衹吃薯仔很好味
鹹菜臘肉雞蛋炒飯 , 味道不錯飯唔太肥膩 .
焯生菜很多油

鯪魚滑釀豆卜, 魚肉爽口彈牙陣陣果皮味
薑蔥蒸大魚頭雲很好味 . 

清炒勝瓜雲耳 , 勝瓜很嫩滑 . 
薑蔥炆大魚腩
冬菇炆豬手
鹽焗走地雞

整頓餸菜我最喜愛這味鹽焗雞 , 雞醃得很入味 , 
香港的走地雞肉質較韌 , 但今次吃的肉質很滑又有雞味
以前聽朋友講國內的雞特別好味 , 現在我都相信了 !
炸大魚腩配上很多蒜片. 
飯後果蕃石榴 , 我沒有吃過但聽其他團友個個都話好好食 . 
食完飯未夠鐘上旅巴 , 周圍看看 , 店內供應的鴨和魚都係自家養的 , 
睇電視有牧羊狗識趕羊 , 這隻狗都好似正在趕鴨 . 
看到狗狗用吠聲把所冈鴨鴨趕埋一堆 . 
飯店旁邊一條水坑 , 黃泥水不斷滾滾從上游滾下來 . 

 

沒有留言:

張貼留言