2012年4月9日 星期一

掌中木偶 VS 自家包雞肉上海雲吞

前幾天前往公園散步途中 , 
偶然看到標貼話今日有中國傳統木偶表演 ,
很久以前我已想看這類型表演 ,
現在竟然有得睇仲係免費當然要看看 .



今次表演的木偶體積比較細 , 大概一呎高 ,
它們做手很多而且經常大動作 , 所以影出來的相片效果很差 .
衹有幾張較清晰 , 今次表演分三個劇目
第一個 : 表演什耍 , 太多動作影唔到相 .
第二個 : 孫悟空三打白骨精 , 配埋音樂都幾好睇
第三個 : 水侵金山寺 , 我最想看看他們用什麼佈景表達水侵情景 ,
   主角白娘娘出場 , 正當表演做手 , 還配埋唱歌添0架 ,
   看得出神 , 天公突然不造美 , 下起雨來 ,
   表演場地是露天的 , 我們衹好離開 , 所以看不到水浸金山寺 . 













這個白鬚老伯都係白骨精變0架 .



睇唔哂整套水侵金山寺 , 真可惜 .



晚餐 : 上海雲吞麵和焯生菜 ,
今日諗住看木偶劇 ,
所以早已預備好包雲吞的材料仲預先調好味 ,
返回家中便可以立刻開工 . 




饀料用雞柳、冬菇和椰菜
今次我又教埋相公一齊包雲吞 ,
我好想快啲包好哂所有雲吞皮 ,
所以  ......... 我同相公講不如我地鬥快包雲吞吖 ! 



話咁快就包好哂所有雲吞皮 lu .
煮埋上海麵加些麻油好香 . 



   好味呀 !



沒有留言:

張貼留言