2014年9月6日 星期六

美心皇宮套餐

屯門市廣場是我和相公喜愛流連的地方 , 
前排我們到屯門大會堂看表演 , 
經過美心皇宮酒樓重新裝修後已開始營業 , 
今天特意來這裡吃晚飯 , 
今次我們一行三人叫了四人乳鴿餐 ,
老火湯清補涼排骨竹絲雞 
艇皇湯翡翠苗
客家釀豆腐煲
燒乳鴿兩隻
清沙巴龍躉班
餸菜份量也算足 , 老火湯濃郁夠火路
另加生蒜炒蝦球和白飯兩碗 . 


 老火湯渣裡的竹絲雞和排骨煲完也很滑 . 
 老火湯味道濃郁夠火路 , 
喝後沒有口渴之感 , 但超肥膩 . 
 艇皇湯翡翠苗 
食材有溫室豆苗 , 大蝦乾 , 瑤柱和魚肚 ,
味道很淡 , 豆苗稔滑份量超多但略嫌油太多 . 
 客家釀豆腐煲
食材有蜆 , 豬肉釀豆腐和疑似大魚頭 
看見魚頭散了覺得有點倒胃我沒有吃過 ,
整頓晚餐我最不愛吃這款 , 賣相差味道淡
 燒乳鴿兩隻
皮脆肉滑醃得很入味 .
我們吃不完打包回家慢慢歎 . 
 清蒸沙巴龍躉班味道一般 
 另加白飯兩碗和生蒜炒蝦球 
蝦球我沒有吃 , 
相公話味道不錯爽口鮮甜 , 但份量略嫌少 . 

12 則留言:

  1. 好豐富,不過你冇寫價錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我忘記了 , 套餐係 $ 488 蝦就$ 138 妳覺得抵嗎 ?

      刪除
  2. 美心皇宮套餐係幾抵食架,連信用卡優惠仲抵呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢份量算足都幾抵的 , 信用卡要係獅記銀行才有折 . 但我地不是用這間銀行所以冇得折 .

      刪除
  3. 好豐富•♩♪*¨♫¤♬天天開心萬事得

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻呢個套餐算唔錯的 , 係呀每天最緊要開心 , 人也精神些 .

      刪除
  4. ak:
    ~依間restaurant, 啲餐具都幾靚添!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀 , 我都覺得這些餐具清清地幾靚的 .

      刪除
  5. 美心酒樓, 一直都有水準 ! 環境又唔錯....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 食物算唔錯 , 但這裡空調都幾凍 .

      刪除
  6. 4餸一湯都係$488好抵呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量算足抵的 , 如果用佢指定的銀行咭簽賬有折 , 更加抵上抵添0架 .

      刪除