2014年9月4日 星期四

醬油排骨 VS 瑤柱炆節瓜

 還有幾天便是中秋佳節 , 但溫度仍然很高 , 
餸菜也盡量簡單些 , 晚餐衹炆餸罷了 . 

醬油排骨
瑤柱炆節瓜 

18 則留言:

  1. 醬油排骨...煮得好滋味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 醬油排骨工序少 , 都幾送得飯0架 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 除了清香可口外 , 最緊要係工序少不用花太多時間 , 哈哈 !

      刪除
    2. ak 是個聰明的煮婦, 哈哈....!

      刪除
    3. 謝謝妳 , 其實我係懶同埋趕住留多些時間煲劇 , 所以要諗些簡而清餸菜嘛 kakaka

      刪除
  3. 味道一濃一淡配搭得宜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我相公鍾意吃肉 , 而我就鍾情瓜菜 , 所以每人一款餸 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~今年好像很早便中秋. 有無買月餅?
    ~過咗中秋, 應該無咁熱!!
    ~瑤柱炆節瓜 ----清清哋, 好覺會好好味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      咦係喎我冇留意今年中秋節係月頭添 , 謝謝妳提醒我呀 , 我每年都會買些月餸應節的 , 因為我超鍾意食月餅 , 所以一年當中的節日我最鍾意係中秋節 , 有月餅又有花燈睇好熱鬧 .
      今年香港夏天好似提早來臨 , 四月已開始熱 , 希望過完中秋就涼爽些喇 , 因為今年實在太熱了 .
      現在節瓜當造平又好食用來炆瑤柱快捷又好味 .

      刪除
  5. 希望中秋後會再涼少少啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 但願如此 , 今年熱又太陽猛行在街上頭也暈 .

      刪除
  6. 喜歡食瑤柱炆節瓜。
    明天是快樂的中秋節,祝妳和家人歡聚慶佳節,中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 節瓜現在當造平又靚用來炆瑤柱好好味又送得飯 .
      大家咁話 , 中秋節快樂 !

      刪除
  7. 我都鍾意炆餸, 可以整多D, 食多一餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同妳一樣咁諗 , 第二日可以諗少味餸 , 哈哈 !

      刪除