2014年9月25日 星期四

雪耳魚片粟米羹

聞說雪耳對身體有益 , 
所以都幾喜歡買來吃 , 
但品質好參差不齊 , 
有時同一批貨但夾雜一些很容易稔席席的 , 
今次就有這個問題 , 衹好把它煮粟米羹 . 
雪耳魚片粟米羹
蕃茄素鴨
豬扒四季豆 

 雪耳魚片粟米羹
魚片是鯰魚柳啖啖肉味道也不差 . 
 番茄素鴨
豬扒四季豆 
今次的豬扒其實是失敗之作 , 
食材是丹麥無骨豬梅扒 , 看見牠肥肥的 , 
諗住試下整叉燒 , 家中沒有叉燒醬 , 
衹用蘇梅醬 , 海鮮醬 , 麻油和紹興酒 , 
焗出來怎樣看都不像叉燒 , 
索性把牠切條煮四季豆 . 

16 則留言:

  1. 粟米湯真係可以加唔同配料有好多變化^^

    回覆刪除
  2. ak, 可以用姬松菇和雪耳一齊煲湯, 姬松菇好有益架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽過姬松菇係很有益 , 但沒有買過 , 下次見到都會買來試試 , 謝謝妳提醒我 .

      刪除
  3. 雪耳魚片粟米羹...唔該...我要一碗呢

    回覆刪除
  4. ⊹早晨+黃昏好☀•*╠ ╣ a Ρpy星期四☁。゚

    回覆刪除
  5. 天天發出正能量⊹☀•*天天開心萬事得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 過多一陣我都準備出發到大棠睇冰雕 .

      刪除
  6. 我的雪耳都係呀,有D一煮就淋,有D煮極都硬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我經常都會遇到呢個問題 , 有時諗住佢好硬煲耐少少 , 點知佢又稔到起膠 , 所以好煩 .

      刪除
  7. 我通常買細細朵的雪耳,爽口好多架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過買細細朵 , 煮極都係硬掘掘 , 買雪耳真係好難預計 .

      刪除
  8. ak:
    ~雪耳, 我都唔識邊啲好, 有時都係撞手神

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      曾有賣海味的售貨員教我 , 雪耳係要揀細密的 , 但我覺得一樣參差不齊 , 我諗靠運氣好了 .

      刪除